اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت خبر داد

تصویب 165 طرح دامپروری در کارگروه کشاورزی بافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: 165طرح دامپروری در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بافت مصوب و آماده معرفی به بانک شده است.

تصویب 165 طرح دامپروری در کارگروه کشاورزی بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدعلی بهروز ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بافت اظهار داشت: مسئولان باید بیشتر در ارتباط با مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور توجه داشته باشند.

وی افزود: افرادی که برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اما در زمینه اختصاص آب مشکل دارند به استان معرفی شده تا مشکل آنها بررسی شود.

بهروز گفت: مسئولانی که در این کارگروه شرکت می‌کنند باید از لحظه لحظه این فرصت استفاده کنند تا به نتیجه‌ در خور شأن مردم برسیم.

وی با بیان اینکه باید برای زعفران‌کاران توجه ویژه شود، تصریح کرد: تعداد پاسخ‌های منفی منابع طبیعی زیاد شده است و باید به استان گزارش شود تا مشکل کار را پیدا کنند.

بهروز عنوان کرد: جهاد کشاورزی، بانک و فرمانداری موظف هستند یک روز را برای بازدید از طرح‌های در حال اجرا معین کنند و هر جلسه گزارش کاری در ارتباط با بازدید و روند کار توضیح دهند.

وی تصریح کرد: ما در این سال باید افزایش تولید را به صورت محسوس داشته باشیم و دقت کنیم که هر اشتباهی مرتکب شویم کلاه بر سر خودمان رفته و به کشورمان خیانت کردیم.

بهروز خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیل‌های بیکار در شهرستان بافت خیلی بیشتر از بقیه شهرستان‌ها است.

وی اظهار داشت: در این کار گروه 165 طرح دامپروری مصوب و آماده معرفی به بانک شده است که همین تعداد نیز به بهره‌برداری برسد خیلی از مشکلات حل می‌شود.

محمد شمسی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافت در قالب یک پیشنهاد گفت: هر یک از افراد متقاضی برای دریافت وام که زیر پوشش کمیته امداد باشند، کمیته امداد این اختیار را دارد که سهم آورده آنها را در اختیارشان قرار دهد و همچنین فرمانداری را در راستای نظارت از طرح‌های در حال اجرا کمک کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول