اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

1200 طرح کشاورزی در ایلام تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: هزار و 200 طرح کشاورزی در ایلام تصویب شد.

1200 طرح کشاورزی در ایلام تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حشمت‌الله عسگری ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی مسایل و مشکلات کشاورزان دهلران اظهار داشت: این تعداد طرح کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی استان ایلام به تصویب اعضاء رسیده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این تعداد طرح کشاورزی در استان ایلام در مجموع 550 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده تا صرف این امر مهم شود.

این مسئول اضافه کرد: با تحقق این تعداد طرح زمینه ایجاد اشتغال 5 هزار جوان جویای کار در شهرستان‌‌های استان ایلام فراهم می‌شود.

عسگری تصریح کرد: کارگروه توسعه کشاورزی استان ایلام همه توان خود را صرف توسعه این بخش در استان ایلام کرده و در این راستا تلاش می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: بررسی مسایل و مشکلات ناشی از خشکسالی در حوزه آب و خاک در همه مناطق استان از جمله شهرستان دهلران یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این دستگاه اجرایی است.

وی ادامه داد: بررسی تأمین اعتبار برقی کردن چاه‌های کشاورزی، تسریع در انجام شبکه‌های آبیاری و زه‌کشی، تسریع در ایجاد ردیف اعتباری برای طرح پمپاژ برتش، تأمین سوخت یارانه‌ای و ... از جمله برنامه‌های امروز در این نشست است.

این مسئول اضافه کرد: پیگیری تعرفه گرمسیری کشاورزی و بیمه محصولات کشاورزی از دیگر مهم‌ترین راهکارها برای رفع مشکلات کشاورزان شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران در جنوب استان ایلام است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول