اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد خبر داد

501 طرح کشاورزی در خرم‌آباد به بانک‌های عامل معرفی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: 501 طرح کشاورزی در خرم‌آباد به بانک‌های عامل معرفی شده است.

501 طرح کشاورزی در خرم‌آباد به بانک‌های عامل معرفی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های لرستان گفت: 501 طرح اجرایی در کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خرم‌آباد به تصویب رسیده که بخش عمده‌ای از این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات مربوطه به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت موثر ستاد توسعه بخش کشاورزی در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مولد در شهرستان، خواستار همکاری بهتر و بیشتر بانک‌های عامل در زمینه پرداخت به موقع تسهیلات مربوطه به متقاضیان این طرح‌ها شد.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه مجموع تسهیلات مصوب شده برای این تعداد طرح یک‌هزار و 20 میلیارد ریال است، اظهار داشت: متأسفانه تاکنون تنها 30 میلیارد ریال از این تسهیلات از سوی بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

ولیپوری با بیان اینکه تسریع در روند اجرای این طرح‌ها موجب توسعه بخش کشاورزی و حل مشکل بیکاری شهرستان می‌شود، گفت: این طرح‌ها در مجموع زمینه اشتغال به کار یک‌هزار و 626 نفر را فراهم می‌کنند که تحقق این مهم نیازمند همراهی و همکاری بانک‌ها در پرداخت به موقع تسهیلات است.

فرماندار خرم‌آباد ضمن انتقاد از روند کند اداری پرداخت تسهیلات افزود: مباحثی همچون ضمانت و وثیقه بانکی به عنوان یک مشکل مهم در مسیر اجرای این طرح و ارائه تسهیلات به متقاضیان تبدیل شده که با همکاری و همراهی بیشتر بانک‌ها می‌توان این روند را تسهیل و به آن سرعت بیشتری داد.

ولیپوری گفت: بیش از 20 طرح‌ از طرح‌های خرم‌آباد جزء طرح‌های مهر ماندگار هستند.

وی یادآور شد: جمع‌آوری معتادان پرخطر و متکدیان در سطح خرم‌آباد با تمام قوت ادامه دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌آباد صحت، دقت و سرعت را سه رکن اصلی خبرنگاری عنوان کرد و گفت: خبرنگار گوش شنوایی مردم است و این گوش باید به سمت همه مردم باشد.

وی افزود: خبرنگاران، مطبوعات و رسانه‌ها باید دشمن‌شناس باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول