اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقرو کلیایی:

13 طرح کشاورزی و دامپروری در سنقرو کلیایی به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقرو کلیایی گفت: 13 طرح کشاورزی و دامپروری با اعتبار 3 میلیارد و 219 میلیون ریال در این شهرستان به تصویب رسید.

13 طرح کشاورزی و دامپروری در سنقرو کلیایی به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری عصر امروز در بیست و یکمین جلسه طرح توسعه کشاورزی شهرستان سنقرو کلیایی گفت: در راستای طرح توسعه کشاورزی تعداد 13 طرح کشاورزی و دامپروری با اعتبار 3 میلیارد و 219 میلیون ریال در این شهرستان به تصویب رسید.

حیدری افزود: این طرح‌ها شامل 5 طرح خرید دام، 2 طرح احداث جایگاه و خرید دام، 5 طرح زنبورداری و یک طرح برقی کردن چاه کشاورزی است.

وی گسترش روند طرح توسعه کشاورزی را با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان مورد تاکید قرارداد و از همه دست‌اندرکاران اجرای این طرح قدردانی کرد.

حیدری تصریح کرد: توسط اکیپ‌های اعزامی به روستاها تاکنون در 97 روستای شهرستان در خصوص مزایای طرح توسعه کشاورزی به‌صورت چهره به چهره اطلاع‌رسانی شده و این روند ادامه دارد.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: ایجاد تنوع در طرح‌های توسعه کشاورزی، از قبیل احداث و توسعه باغ و کشت گیاهان دارویی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تعداد طرح‌های مصوب از ابتدای آغاز طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان را 238 پرونده عنوان کرد و افزود: این روند با شدت بیشتری ادامه دارد. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول