اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش دشتستان:

30 مدرسه قرآنی در دشتستان فعال است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش دشتستان گفت: 30 مدرسه قرآنی در دشتستان فعال است.

30 مدرسه قرآنی در دشتستان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا جابری بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان استان از مراکز و مدارس قرآنی دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی در مدارس اهمیت والایی دارد و باید جوانان و نوجوانان با فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی آشنا شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان دشتستان افزود: در سال جاری 3 هزار دانش‌آموز در مدارس قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند و در حال فراگیری آموزش‌های مرتبط با این کتاب الهی هستند.

جابری گزارشی از عملکرد کلاس‌های قرانی مدارس ارائه کرد و یادآور شد: در حال حاضر 30 مدرسه قرآنی در سطح شهرستان تشکیل شده و فعال است و دانش‌آموزان همه مقاطع در این کلاس‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش به منظور گسترش ترویج فرهنگ قرآنی در حال اجراست، گفت: کلاس‌های قرآنی دایر شده در سطح این شهرستان در هفته سه روز و بعد از ظهرها دایر است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش دشتستان اضافه کرد: هم‌اینک ترم دوم این کلاس‌ها در حال برگزاری است و دانش‌آموزان شرکت کننده زیر نظر مدیر و مربیان مجرب قرآنی و دینی در حال فراگیری روخوانی، روان خوانی، تجوید و حفظ قرآن مجید هستند.

جابری تصریح کرد: اساتید مجرب علوم قرآنی در امر تدریس و آموزش دانش‌آموزان شهرستان فعال هستند و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

وی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به سطح کلاس‌ها مهم‌ترین دغدغه و اولویت ماست و انتظار داریم با همکاری همه‌جانبه در این مسیر به موفقیت بیشتر برسیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول