اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل خبر داد

راه‌اندازی 3 مدرسه تخصصی قرآنی در زابل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: در مهر ماه امسال، سه مدرسه تخصصی قرآنی در شهرستان زابل راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 3 مدرسه تخصصی قرآنی در زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدارس قرآنی زابل اظهار داشت: تلاوت قرآن باید منجر به ارتباط مناسب انسان با خدا شود.

وی افزود: در مدارس قرآنی باید همه عوامل مدیر، معاونان و معلمان قاری قرآن باشند و توانایی روان‌خوانی و بهره‌مندی از قرآن را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: تلاوت قران بسیار حائز اهمیت است زیرا قرآن منجر به ارتباط مناسب با خدا می‌شود و به قرآن باید عمل کرد چرا که قرآن نسخه شفابخش و درمان دردها است.

معزی بیان کرد: قرآن را باید فهمید چرا که فهمش راه‌گشای ذهن انسان به عالم ملکوت و گنج‌های حکمت است.

وی خطاب به مدیران و معلمان مدارس قرآنی گفت: هر معلم باید دارای سیمای قرآنی باشد تا سبب شود اولیاء، فرزندان خود را از هر گوشه شهر به این مدارس بیاورند و حتی داوطلبانه در رونق مدرسه مساعدت کنند.

مدیر آموزش و پرورش زابل به همراه تعدادی از کارشناسان از پایگاه‌های طرح هجرت سه و برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان زابل بازدید کرد.

معزی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب مسئولان سپاه و آموزش و پرورش در زمینه اجرای طرح هجرت سه گفت: این طرح بسیار خوبی است به طوری که در این چند سالی که اجرا شده کمک شایانی به آموزش و پرورش شده و امسال نیز تعداد هزار و 170 نفر اردو در 13 واحد آموزشی بهسازی، بازسازی، رنگ آمیزی و ... مشمول این طرح هستند.

وی افزود: نظر به اهمیت و اجرای استقرار نظام 3-3-6 در بحث ابتدایی، تمامی فعالیت‌ها در طرح مقطع ابتدایی اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش زابل تصریح کرد: امسال تعداد هشت پایگاه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب دو کانون فرهنگی و تربیتی، دو سالن ورزشی و چهار مدرسه قرآنی برنامه‌های طرح غنی‌سازی را زیر نظر آموزش و پرورش اجرا می‌کنند.

معزی از برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام و قرآن، رایانه، آموزش خطاطی و نقاشی و فعالیت‌های ورزشی و.. خبر داد.

وی همچنین در جلسه ستاد استخدام مدیریت آموزش و پرورش زابل گفت: مدیریت آموزش و پرورش از بین افراد فارغ‌التحصیل مرد که دارای مدرک تحصیلی علوم قرآنی و الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآنی باشند، 13 نفر را به صورت نیروی قرارداد کار معین جذب می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش زابل به جذب نیروی قرارداد کار معین مرد در این شهرستان اشاره کرد و افزود: داوطلبانی که شرایط لازم را دارند می‌توانند برای ثبت‌نام از دهم تا 19 مرداد ماه جاری به امور اداری آموزش و پرورش زابل مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول