اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری:

90 مدرسه ساری به مدارس قرآنی تبدیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت تاکنون 90 مدرسه به مدارس قرآنی تبدیل شد که 5 هزار دانش‌آموز را پوشش داده است.

90 مدرسه ساری به مدارس قرآنی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی بریمانی بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از معلمان با نماینده ولی فقیه در مازندران به ظرفیت‌های آموزش و پرورش نواحی و مناطق شهرستان ساری اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی آموزش و پرورش، تربیت  دینی دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه محور اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، فعالیت‌های پرورشی است، تصریح کرد: بیش از هر زمان دیگر هویت دانش‌آموزان از طریق مختلف مورد هدف دشمنان داخلی و خارجی قرار دارد که در این راه هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شوند.

این مسئول به بصیرت دادن دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: در راستای توانمندسازی معاونان، مربیان پرورشی، مدیران و تمامی تشکل‌های دانش آموزی تمامی فعالیت‌های تربیتی در سطح مدارس با محوریت همکاری و مشارکت دانش‌آموزان انجام می‌شود.

بریمانی یادآور شد: آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در راستای طرح تحول بنیادین فعالیت‌های فرهنگی را در برنامه‌های خود گنجانده است که در این بخش ایجاد و توسعه مدارس قرآنی در نواحی آموزش و پرورش شهرستان ساری و مناطق نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تاکنون 90 مدرسه به مدارس قرآنی تبدیل شد که پنج هزار دانش‌آموز را پوشش داد.

بریمانی از برگزاری همایش مهدویت، یادواره شهدا و برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در سطح شهر خبر داد و گفت: دانش‌آموزان ناحیه دو ساری به مناسبت ایام فاطمیه در مراسم صبح شعر فاطمی با شهرداری ساری مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: مسابقات احکام، نماز، قرآن، نهج البلاغه و حفظ سوره آیت الکرسی در بین دانش‌آموزان در سطوح آموزشگاهی و شهرستانی درخششی بی‌نظیر در مرحله شهرستانی و استانی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های معنوی و علمی دانست و گفت:  اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور مورد استقبال آنان قرار گرفت.

وی تشکیل اتاق فکر پرورشی در آموزش و پرورش ناحیه دو را در روند اجرای کار موثر دانست و اذعان داشت: اتاق فکر پرورشی با حضور متخصصان و کارشناسان امر تشکیل شده است که به بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح‌های جدید برای ارتقای میزان آگاهی و بیداری دانش‌آموزان می‌پردازد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول