اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خلخال:

خلخال 10 مدرسه قرآنی فعال دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال از فعالیت 10 مدرسه قرآنی در این شهرستان در سطوح مدارس دخترانه و پسرانه خبر داد.

خلخال 10 مدرسه قرآنی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خلخال، محمدسعید شهابی در همایش تجلیل از فعالان قرآنی و منتخبین مرحله استانی قرآن و معارف اسلامی خلخال اظهار داشت: هر قدر بتوانیم گسترش مدارس قرآنی را داشته باشیم به همان میزان در تربیت دانش‌آموزان دینی با خلق و خوی ایمانی موفق‌تر خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال افزود: انس با قرآن انس با همه خوبی‌هاست و فضا باید طوری فراهم شود که دانش‌آموزان ما کلاس درس را با قرآن آغاز و با قرآن به پایان ببرند.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: در نیم فصل اول سال تحصیلی 90-91 بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز در نهضت و طرح ملی حفظ قرآن کریم مدارس خلخال شرکت کرده‌اند که این میزان 32 درصد از کل جمعیت دانش‌آموزی منطقه آموزش و پرورش خلخال را شامل می‌شود.

شهابی خاطرنشان کرد: از آغاز فعالیت ترم اول مدارس قرآنی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خلخال در نهضت حفظ قرآن کریم که بخشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش است شرکت کرده‌اند.

وی گفت: امسال 10 مدرسه قرآنی در سطح مدارس دخترانه و پسرانه منطقه آموزش و پرورش خلخال فعالیت دارند که برنامه‌های حفظ قرآن کریم و روخوانی، روان‌خوانی و حفظ و تجوید قرآن کریم را برعهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال از آغاز ترم دوم مدارس قرآنی خلخال و نیز برگزاری آزمون طرح ملی نهضت حفظ قرآن در خلخال خبر داد و افزود: برگزیدگان این آزمون به ترتیب به مراحل استانی و کشوری راه خواهند یافت.

در این مراسم به 92 نفر از برترین‌های رشته‌های قرآنی مدارس خلخال به ترتیب نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول