اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

تشکیل 145 مدرسه قرآنی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تشکیل 145 مدرسه قرآنی در استان بوشهر خبر داد.

تشکیل 145 مدرسه قرآنی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی موحدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه سعدآباد در سالن کانون تربیتی این شهر اظهار داشت: موقعیت و منزلت اجتماعی معلمان بسیار بالاست و معلمان کار انبیا را در جامعه انجام می‌دهند و وظیفه معلم هدایتگری و ارشاد است.

وی افزود: ارزش کار فرهنگی بسیار بالاست و تکریم و تجلیل معلمان باید در تمام ایام سال تداوم یابد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: معلمان عزیز باید خود را به علم روز مجهز کنند و با تعامل و ارتباط با دانش‌آموزان، آنان را به سمت راه مستقیم هدایت کنند و بدون تردید کار معلمان در پیشگاه خداوند اجر و ثواب بالایی دارد.

موحدی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته شاهد کیفیت‌بخشی به وضعیت تحصیلی در مدارس هستیم و در کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز به رشد بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وی از تشکیل 145 مدرسه قرآنی در استان بوشهر خبر داد و افزود: در یک سال اخیر بیش از 145 مدرسه قرآنی در سطح استان راه‌اندازی شده و 125 هزار دانش‌آموز در این مدارس عضویت دارند که رقمی بسیار ارزشمند است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در یک سال اخیر شاهد برگزاری جشن تکلیف برای 13 هزار و 200 دانش‌آموز پسر و دختر در سطح استان بودیم که نشان‌دهنده فعالیت حوزه پرورشی است.

موحدی گفت: دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای اسلامی در بین دانش‌آموزان تلاش می‌کنند که باید با کار فرهنگی در برابر آنها بایستیم.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: شهید استاد مطهری دانشمند بزرگ قرن است و نقش بسزایی در هدایت نسل جوان داشته است.

غلامرضا وفایی افزود: برای تبیین شخصیت این دانشمند و معلم بزرگ همه مسئولان باید اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: حمایت از فرهنگیان و تجلیل از این قشر در دستور کار مسئولان قرار دارد و باید در تمام ایام سال شاهد همایش با حضور فرهنگیان و معلمان باشیم.

در این آیین از معلمین بازنشسته و معلمینی که در انتخاب معلم نمونه استانی و منطقه‌ای مقام کسب کرده‌اند با لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول