اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد فارس خبر داد

افتتاح پروژه‌ فیبر نوری کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد استان فارس از به بهره‌برداری رسیدن پروژه فیبر نوری این کمیته خبر داد.

افتتاح پروژه‌ فیبر نوری کمیته امداد فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس علی صفری اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطات الکترونیکی و استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی با هدف تسریع در ارائه خدمت به اقشار نیازمند جامعه و ارتقای رضایت ارباب رجوع از مهم‌ترین برنامه‌‌های حوزه مدیریت برنامه‌‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس است.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس افزود: تا کنون ارتباط الکترونیکی کمیته امداد امام خمینی استان فارس از طریق زوج سیم مسی با دو میگابایت پهنای باند صورت می‌پذیرفت که در پیک استفاده در برخی از ادارات و شهرستان‌های این استان انتقال اطلاعات با وقفه یا مشکل مواجه می‌شد.
این مسئول اضافه کرد: گاهی وقت‌ها همکاران این نهاد در برخی شهرستان‌ها در پاسخگویی به موقع به درخواست‌های مراجعه‌ کنندگان با مشکل مواجه می‌شدند و به همین خاطر از خرداد ماه سال جاری پروژه‌ فیبرنوری اختصاصی کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) استان فارس در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه فیبر نوری این اداره کل با دو کر ارتباط و 10مگابایت پهنای باند به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری کمیته امداد استان فارس همچنین گفت: با تناسب نیاز استان این پهنای باند تا صدها برابر وضعیت فعلی قابل افزایش است.
صفری افزود: توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی در این نهاد، امکان استفاده از نرم‌افزارهای جدید زیر شبکه را فراهم می‌سازد و به زودی تعدادی از این نرم‌افزارها، در شبکه اینترانت قرار می‌گیرد تا کار خدمات‌رسانی به مردم را در این نهاد تسهیل کند.
مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: در فاز بعدی این طرح، پهنای باند تعدادی از شهرستان‌های بزرگ این استان از جمله شهرستان‌های شیراز، مرودشت، کازرون، فسا، جهرم، فیروزآباد، داراب، لامرد، لارستان و ممسنی افزایش داده می‌شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول