اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان:

300 کیلومتر فیبر نوری در لرستان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: 300 کیلومتر فیبر نوری در لرستان در حال انجام است.

300 کیلومتر فیبر نوری در لرستان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسیب قبادیان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در حوزه فیبر نوری یکی از الویت‌های شرکت مخابرات لرستان توسعه زیرساخت‌ها است که در این راستا با راه‌اندازی این خط فیبر نوری احتمال قطع اینترنت به حداقل می‌رسد.

قبادیان با اشاره به اینکه این پروژه فیبر نوری در سطح لرستان در حال انجام است، یادآور شد: در حال حاضر 550 کیلومتر فیبر نوری در سطح لرستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سال جاری این شرکت پوشش نقاط گردشگری و زیارتی و تکمیل پوشش تلفن همراه در جاده‌های اصلی لرستان است.

قبادیان با بیان اینکه 120 سایت برای این پروژه در لرستان تعریف شده است، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در دو آبشار بیشه و نوژیان در حال انجام است.

وی افزود: برای اجرایی شدن این پروژه یک سال فرصت است، اما پیش‌بینی ما بر این است که تا پایان سال جاری بیشتر این پروژه‌ها اجرا شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: طی هفته آینده تجهیزات جدید تلفن همراه مبتنی بر نسل جدید در لرستان راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این تجهیزات ظرفیت تلفن همراه در لرستان از 900 هزار به دو میلیون شماره افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه به منظور ارایه خدمات مناسب به مردم، تمام زیرساخت‌های شبکه‌های مخابراتی استان متحول می‌شود، افزود: نوسازی شبکه مخابراتی این استان یکی از اقدامات اساسی این شرکت در سال جاری است.

قبادیان اظهار داشت: به منظور ایجاد تحول و نوسازی شبکه‌های مخابراتی استان، طرح‌های مطالعاتی و برنامه‌های مفیدی انجام شده که با اجرای این برنامه‌ها می‌توان انقلابی بزرگ در حوزه مخابرات ایجاد کرد.

وی در ادامه با اشاره به شبکه فیبر نوری لرستان گفت: به منظور ارایه خدمات بهتر، فیبر نوری درون استانی در حال تکمیل است که با این اقدام مخابرات لرستان از فیبر خود استفاده می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: یکی از برنامه‌های اصولی شرکت بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی استان از فیبرنوری است تا از این طریق زیر ساخت مهمی در این بخش ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرای شرکت مخابرات لرستان عملیات اجرایی کابل‌های مسکن مهر در سطح لرستان است که آغاز شده است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول