اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد

پوشش 10 هزار کیلومتری فیبر نوری ماندگارترین خدمت دولت در عرصه عمومی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پوشش 10 هزار کیلومتری فیبر نوری در سراسر شهرستان‌ها و تأسیس دفاتر ای‌سی‌تی در روستاها ماندگارترین خدمت دولت در عرصه عمومی است.

پوشش 10 هزار کیلومتری فیبر نوری ماندگارترین خدمت دولت در عرصه عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالمجید غریب‌‌الرضا صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره خدمت ویژه یکصدمین سفر هیئت دولت در استان خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 99 سفر قبلی هیئت دولت، 570 مصوبه در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شد که از این تعداد حدود 80 درصد آن اجرایی شده است.

وی دوره فعالیت دولت نهم و دهم را اوج پیشرفت ارتباطات کشور دانست و افزود: با واگذاری مخابرات به بخش خصوصی مطابق اصل 44، پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه ارتباطات، واگذاری 3 هزار تلفن ثابت و بیش از 2 میلیون و 500 هزار تلفن سیار در قالب شرکت ایرانسل و همراه اول و انتقال تلفن از طریق فیبر نوری به روستاهای دورافتاده و هم‌چنین ساماندهی پوشش رادیویی جاده‌های اصلی و فرعی به دست آمد که از دستاوردهای این دو دولت خدمتگزار بوده است.

معاون برنامه‌ریزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پوشش 10 هزار کیلومتری فیبر نوری در شهرستان‌های کشور و تأسیس دفاتر ای‌سی‌تی در روستاها را ماندگارترین خدمت در عرصه عمومی تلقی کرد.

وی هم‌چنین یکی دیگر از اتفاقات مهم دولت نهم و دهم را نزدیکی دولت و ملت تلقی کرد و افزود: سفرهایی که قبلاً حتی هر چهار سال یک بار به مرکز استان‌ها انجام نمی‌گرفت در هفت سال اخیر چهار بار در شهرستان‌های کوچک نیز صورت پذیرفته و مردم خود را جزیی از دولت می‌دانند و درک این مطلب که مشکلات آنها جزو دغدغه‌های دولت است را حس کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول