اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک

پهنای باند فیبرنوری در 4 شهر یزد 16 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از 16 برابر شدن پهنای باند فیبرنوری در شهرهای اردکان، میبد، صدوق و یزد خبر داد.

پهنای باند فیبرنوری در 4 شهر یزد 16 برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدمهدی مقوم ظهر امروز در مراسم اجرای نخستین بخش تحقق شهر الکترونیک اردکان از 16 برابر شدن زیرساخت‌های ارتباطی شهر اردکان تا چند ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: پهنای باند 64 این شهرستان تبدیل به s.ti‌m 1024 خواهد شد و با نصب این شبکه در مسیر اردکان، یزد ظرفیت ارتباطی شهرهای میبد، صدوق، یزد و اردکان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با اشاره به اشتراک 540 مشترک به سیستم اینترنت مجتمع‌های مسکونی، اداری MGM در آینده نزدیک افزود: شرکت مخابرات استان با راه‌اندازی این سیستم مشکلات برخی برج‌ها و مجتمع‌های اداری و مسکونی به علت فقدان وجود پورت خالی ADSL در منطقه مخابراتی آنان هم‌چنین محدودیت دریافت سرویس ناشی از عدم وجود کابل مسی یا PCM بودن خطوط در این مناطق را به منظور پوشش نیاز این بخش از مشتریان خود ارائه می‌کند.

مقوم اظهار داشت: در این روش پس از امکان‌سنجی موقعیت برج و به حد نصاب رسیدن متقاضیان، تجهیزات دریافت و توزیع اینترنت در مجموعه نصب می‌شود و کلیه ساکنان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد، حذف محدودیت دریافت سرویس ناشی از عدم وجود کابل مسی در منطقه، سرعت در فعال‌سازی سرویس، کیفیت مطلوب سرویس به دلیل نصب محلی و متمرکز تجهیزات در محل مجتمع، تعرفه مناسب‌تر خدمات هم‌چنین حذف هزینه‌های جانبی مانند آبونمان مخابرات و سایر هزینه‌های مرتبط با خدمات ADSL را از مهم‌ترین مزایای این سیستم عنوان کرد.

مقوم بیان کرد: 200 هزار مشترک نیز در سطح استان یزد به سیستم مدیریت یکپارچه ims متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد هم‌چنین با ابراز خرسندی از تحقق نخستین گام از این پروژه در شهرداری اردکان اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک و در مراحل بعدی سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی شامل بانک‌ها، فرمانداری، راه‌آهن، شرکت توزیع برق و اداره آب و فاضلاب نیز به این پروژه بپیوندند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول