اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 19 درصدی نصب فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری از رشد 19 درصدی نصب فیبر نوری در این استان خبر داد.

رشد 19 درصدی نصب فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

علیرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: رشد چشمگیر شبکه تلفن ثابت و همراه کشور، توسعه فراگیر دولت الکترونیک در روستاها، تقویت تولید داخلی صنعت مخابرات، توسعه بخش فناوری اطلاعات، ارائه خدمات نو ارتباطی به مشترکان در سطح وسیع از سیاست‌گذاری‎های اصولی شرکت مخابرات ایران است.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم به بهره‌برداری رسیده این شرکت در سال 90، گفت: توسعه مرکز MSC ارتباطات سیار استان با افزایش 200 هزار شماره‌ای به 700 هزار شماره ارتقا یافت.

فتحی استقرار سیستم جامع مالی را از دیگر این پروژه‌ها برشمرد و گفت: نصب و راه‌اندازی سیستم بلینگ و هات بلینگ که با کامل شدن آن مشترکان از امکانات زیاد و آنلاینی در رابطه با اطلاع از هزینه کارکرد تلفن ثابت و وصل تلفن‌های دارای بدهی بهره‌‎مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال گذشته 23 طرح اختصاص خطوط E1، کابل نوری، نصب رادیو و دکل در سراسر استان با هزینه‌ای افزون بر 4 میلیارد و 400 میلیون ریال اجرا شده است.

وی اجرای 13 طرح در بخش کابل و فیبر نوری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 90 برشمرد و گفت: این تعداد طرح با هزینه‌ای افزون بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

فتحی اضافه کرد: در بخش راه دور حوزه توسعه و مهندسی تعداد 26 طرح مانند طرح لاین fgx-600  بلداجی مرکز قدس، نصب fgx-600 انجام داده که هزینه اجرای این طرح‌ها افزون بر یک میلیارد ریال است.

وی از رشد 19 درصدی نصب فیبر نوری در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته 172 کیلومتر فیبر نوری در این استان نصب شد که در مقایسه با ابتدای اجرای خصوصی‌سازی 19 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول