اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد:

48 کیلومتر فیبرنوری در مناطق مختلف مشهد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مشاور جوان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: 48 کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف مشهد راه‌اندازی شد.

48 کیلومتر فیبرنوری در مناطق مختلف مشهد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، سبحان علی‌آبادی اظهار داشت: استفاده از تجهیزات داخلی جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و اجرای طرح‌های امنیتی با نظارت سازمان‌های امنیتی مانند مراکز آپا و به روز کردن اطلاعات ضروری است.
مشاور جوان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: قرار است یک شبکه اینترانت ملی فارغ از بستر ارتباط اینترنت در شبکه‌های بین‌المللی، بستر ارتباطی دستگاه‌های اجرایی کشور را باهم برقرار کند، که ساخت این شبکه اینترانت نیازمند زیرساخت‌هایی مانند فیبرنوری است.
علی‌آبادی در ادامه افزود: در این جلسه بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های شبکه، نرم‌افزار، سخت‌افزار و امنیت و برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت توانمندسازی فعالان و مرتبطان در کارگروه‌های تخصصی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید شد.
این جلسه به منظور تبیین اهداف مطالعاتی در زمینه مشکلات شبکه‌های ارتباطی در مشهد، به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول