اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عید سعید فطر آغاز می‌شود

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز از راه‌اندازی و بهره‌برداری فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه‌ همت به کرج در عید سعید فطر خبر داد.

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه همت به کرج

مهدی ضیایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که مردم استان البرز اطلاع دارند، یکی از پروژه‌های ملی و بسیار بزرگی که در این استان پیگیری می‌شود، طرح اتصال بزرگراه همت به شهرستان کرج است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عملیات عمرانی این طرح توسط پیمانکاران و دستگاه‌های دو استان تهران و البرز اجرا می‌شود، ادارات مرتبط این استان‌ها زیر نظر وزارتخانه راه و شهرسازی تکمیل پروژه فوق را به صورت همزمان انجام می‌دهند.

استان البرز تعهدات خود را عملی کرده است

مدیر کل اداره راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه دستگاه‌های متولی امر در این استان بیش از 95 درصد وظایف خود را انجام داده‌اند، گفت: طی روزهای آینده باقی مانده کار نیز تکمیل خواهد شد.

ضیایی‌فر افزود: بنابراین بخشی از کارها که به البرز و اداره راه و شهرسازی این استان مربوط بود تا پیش از پایان ماه مبارک رمضان به اتمام خواهد رسید.

وی اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده فاز نخست پروژه اتصال بزرگراه همت به شهرستان کرج که تا پیش از این به منطقه گرم‌دره رسیده بود، به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول گفت: در تلاش هستیم تا در عید سعید فطر به مردم استان البرز به ویژه مسافرانی که به صورت مداوم میان کلانشهر‌های بزرگ تهران و پایتخت تردد می‌کنند، با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه عیدی دهیم.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی البرز در پایان اذعان داشت: این بخش از طرح ملی اتصال همت به کرج دارای حدود شش کیلومتر بزرگراه است که اتمام آن 200 میلیارد تومان هزینه داشته و به طور کامل این بودجه از محل از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول