اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

تکمیل 40 پروژه نیمه‌کاره در شهرستان میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از ادامه ساخت و تکمیل بیش از 40 پروژه نیمه کاره در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

تکمیل 40 پروژه نیمه‌کاره در شهرستان میاندرود

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با اشاره به اولویت داشتن پروژه‌های نیمه‌کاره نسبت به پروژه‌های جدید از ادامه ساخت و تکمیل بیش از 40 پروژه نیمه کاره در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

فرماندار میاندرود، بیمارستان 10 تختخوابی شهر سورک، اداره جهادکشاورزی، ساختمان بخشداری، پل حلمسر، سالن ورزشی روستاهای ولوجا، اسلام آباد، ماکران و اناردین، مرکز بهداشتی دارابکلا، جاده گهرباران و کتابخانه‌های عمومی اسرم و دارابکلا را از جمله طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان دانست که در سال جاری عملیات ساخت آنها انجام و یا به اتمام می‌رسد.

وی بودجه سال جاری میاندرود را بیش از 4.5 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: میاندرود در همه نقاط به کارگاه سازندگی تبدیل شده است و تلاش مسئولان برای توسعه این شهرستان است.

رجبی رسیدگی بیشتر به مسائلی مانند آب آشامیدنی، طرح هادی و راه‌های روستایی شهرستان را از دیگر ضروریات میاندرود عنوان و اضافه کرد: در سال جاری و سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه آب آشامیدنی انجام شد اما هنوز در این زمینه جای کار داریم تا به نقطه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: تاکنون در 19 روستا طرح هادی شروع شده و 26 اداره در این شهرستان مستقر شده‌اند که در تلاش هستیم طی سال جاری در یک و یا دو روستای جدید نیز طرح هادی را شروع کنیم. 

این مسئول با اشاره به اختصاص 12میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی برای تعریض و ساماندهی جاده گهرباران گفت: در حال حاضر اعتبارات ملی رسیده و کار شروع شده است ضمن اینکه منتظر اعتبارات استانی هستیم.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول