اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

آینده ورزش آبیک درخشان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: آینده ورزش شهرستان آبیک مانند آینده ورزش کشور درخشان است.

آینده ورزش آبیک درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از امکانات ورزشی شهرستان آبیک دیدن و از نزدیک به بررسی مشکلات ورزشی و پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان پرداخت.

وی در این بازدید امکانات و زیرساخت‌های ورزشی شهر آبیک و روستاهای زیاران، قشلاق و ناصرآباد را مورد بررسی قرار داد.

بررسی مشکلات پروژه‌های نیمه تمام ورزشی آبیک

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس هدف از این سفر را آشنایی بیشتر با ورزش شهرستان آبیک عنوان و تأکید کرد: پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان که از پیشرفت خوبی برخوردار نبودند را بررسی کردیم تا در کمترین زمان مشکلات آنها را برطرف کنیم.

حق شناس آشنایی بیشتر با مدیران و عملکرد آنها و همچنین هیئت‌های فعال در شهرستان آبیک را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد.

آبیک به لحاظ مدیریت ورزش ظرفیت خوبی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: شهرستان آبیک به لحاظ مدیریتی و امکانات ورزشی از ظرفیت خوبی برخوردار است و مسئولان ورزشی این شهرستان زحمات زیادی را متحمل شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش پایه در سراسر استان، بیان کرد: در زمینه توسعه و گسترش ورزش پایه در این شهرستان تلاش‌های بسیاری خوبی صورت گرفته که نشان دهنده عزم جدی مسئولان برای پیشرفت این شهر بوده و این موضوع نیز قابل تقدیر است.

ورزشکاران آبیک توان و استعداد مطلوبی دارند

این مسئول خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان آبیک از توان و استعداد بسیار خوبی برخوردارند و در برخی از رشته‌ها در استان قزوین مقام نخست را کسب می‌کنند که در نتیجه نیز استعدادهای خوبی را به ورزش کشور معرفی کرده‌اند.

حق شناس در ادامه با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این شهرستان، تأکید کرد: شهرستان آبیک همچنان نیازمند امکانات ورزشی بیشتری است و بخشی از آنها با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و برخی دیگر نیز با ایجاد پروژه‌های جدید تأمین می‌شود.

پیشرفت ورزش هر شهری در اختیار ورزشکاران آن منطقه است

وی با بیان اینکه ورزشکاران نیز باید همگام با مسئولان برای رشد و توسعه ورزش استانی گام بردارند، اظهار کرد: آینده و پیشرفت ورزش هر شهری در اختیار ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی آنها است و هر چقدر برنامه‌ریزی بهتر و تلاش بیشتری صورت بگیرد، موفقیت بیشتری به دست می‌آید، هرچند مسئولان نیز باید از آنها حمایت کرده و امکانات مورد نیاز ورزشکاران را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین پیرامون آینده ورزشی استان و شهرستان آبیک، تصریح کرد: آینده ورزش شهرستان آبیک مانند آینده ورزش کشور درخشان است و این موضوع تاکنون با معرفی ورزشکاران مستعد به ورزش کشور ثابت شده است.

مسئولان ورزشی قزوین عزم جدی برای توسعه ورزش قهرمانی دارند

این مسئول در خاتمه با اشاره به حضور دو ورزشکار از استان قزوین در رقابت‌های المپیک لندن، تأکید کرد: مسئولان ورزش استان قزوین برای پیشرفت و توسعه ورزش قهرمانی این استان بسیار تلاش می‌کنند و افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان در استان قزوین که به‌عنوان نخستین طرح مهر ماندگار افتتاح شده در این استان قزوین محسوب می‌شود نیز نشان از عزم و اراده جدی مسئولان استان قزوین برای پیشرفت ورزش این استان در تمام نقاط دارد.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول