اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأیید کارگروه امنیت غذایی استان قزوین

آیین‌نامه شورای سلامت آبیک تصویب شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: با تأیید کارگروه امنیت غذایی استان قزوین، آیین‌نامه شورای سلامت شهرستان آبیک تصویب شد.

آیین‌نامه شورای سلامت آبیک تصویب شد

حمید برودتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با تشکیل شورای سلامت شهرستان آبیک، فرماندار این شهرستان به عنوان رئیس شورا، مسئول شبکه بهداشت و درمان به عنوان دبیر شورا و مسئولان دستگاه‌های مختلف به عنوان اعضای شورای سلامت انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای سلامت شهرستان آبیک در شبکه بهداشت و درمان مستقر شده است، افزود: با تشکیل شورای سلامت شهرستان آبیک، شورای سلامت شهر و روستا نیز تشکیل شده تا مشکلات حوزه سلامت احصا و در شورای سلامت شهرستان آبیک مطرح شود.

این مسئول ادامه داد: آیین‌نامه به صورت بسته پیشنهادی برای بررسی و بازنگری به کارگروه امنیت غذایی استان قزوین ارجاع داده شده است تا اگر تغییر و افزایش کارآیی مناسب و لازمی نیاز باشد برای ابلاغ به شهرستان آبیک ارجاع دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک اضافه کرد: مقوله سلامت وابسته به یک نهاد و بخش نیست، لذا با تشکیل شورای سلامت شهرستان آبیک سیستم، ساختار و فرآیندی تعریف شده که مشکلات سلامت را در تمام ابعاد در دستور کار دارد که فعالیت و حضور همه‌‌جانبه در عرصه سلامت خواهد داشت.

برودتی تصریح کرد: وظایف، حدود و اختیارات اعضای شورای سلامت مشخص شده، لذا جلسات کارگروه بهداشت، درمان و تأمین اجتماعی از حالت صرف جلسه خارج و مسائل سلامت شهرستان به طور عملیاتی اجرایی می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: با تشکیل شورای سلامت، شاهد ارتقای سطح سلامت در شهرستان آبیک خواهیم بود این در حالی است که مشکلات حوزه سلامت شهرستان با اولویت‌بندی تعیین و با جدیت و به‌روز‌تر مسائل و مشکلات شهرستان پیگیری می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: دبیرخانه شبکه بهداشت و درمان فقط قدرت پیگیری دارد، لذا قدرت تصمیم‌گیری به ریاست شورای سلامت (فرماندار آبیک) است و مشکلات سلامت به طور تخصصی‌تر در شهرستان دنبال می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک آلودگی هوا، آب و فاضلاب، اعتیاد، بهداشت روان، اشتغال، وجود دام‌ها در سطح شهر و کانال‌های فاضلاب را از مهم‌ترین مشکلات حوزه سلامت در شهرستان آبیک بیان کرد و افزود: مشکلات سلامت شهرستان آبیک به دلیل گستردگی حوزه سلامت در تمام جنبه‌ها رصد، پیگیری و برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول