اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تورنمنت چهار جانبه ایتالیا

بسکتبالیست آبیکی به همراه تیم ملی کشورمان نایب‌قهرمان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قزوین از نایب قهرمانی بسکتبالیست شایسته استان در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا خبر داد.

بسکتبالیست آبیکی به همراه تیم ملی کشورمان نایب‌قهرمان شد

مهدی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور سعید باقری از جوانان رعنای استان در اردوی تیم ملی جوانان کشورمان در کشورهای اروپایی اظهار کرد: این ورزشکار جوان توانست با حضور مؤثر خود در تورنمنت چهار جانبه بسکتبال ایتالیا به همراه تیم ملی جوانان کشورمان عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

وی افزود: ملی پوشان جوان ایران در این تورنمنت مقابل تیم سوئد قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 90 بر 61 این تیم اروپایی را مغلوب و عنوان دومی را از آن خود کردند.

نوروزی اضافه کرد: باقری به همراه دیگر ملی پوشان کشورمان در دیدار دوم در این رقابت‌ها با نتیجه 80 بر 71 از سد تیم اوکراین عبور کرده بودند.

دبیر هیئت بسکتبال استان یادآور شد: تنها شکست تیم جوانان ایران در این تورنمنت مقابل تیم میزبان صورت گرفت به طوری که جوانان شایسته کشورمان با نتیجه نزدیک 78 بر 71 مغلوب ایتالیا شدند.

نوروزی عنوان کرد: تیم ملی جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مرداد ماه سال جاری در مغولستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول