اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم:

نوسازی هزار دستگاه تاکسی در قم/ 580 تاکسی بالای 10 سال هنوز تعیین وضعیت نشده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از انجام طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم و نوسازی هزار دستگاه تاکسی خبر داد و گفت: 580 دستگاه تاکسی با عمر بالای 10 سال نیز وجود دارد که به دلیل مشکلاتی هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

نوسازی هزار دستگاه تاکسی در قم/ 580 تاکسی بالای 10 سال هنوز تعیین وضعیت نشده‌اند

علیرضا اقبالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی قم اظهار کرد: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از سال 90 به اجرا درآمده که بر این اساس باید هزار و 570 دستگاه تاکسی نوسازی شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم افزود: از این تعداد، نوسازی هزار دستگاه انجام شده است که البته تنها 737 مورد خودروی خود را تحویل گرفتند و مابقی در انتظار تحویل هستند.

به گفته وی در حال حاضر 580 تاکسی با مدل کمتر از سال 80 داریم که شامل طرح نوسازی ناوگان کشوری هستند ولی به دلیل مشکلاتی که در ستاد مدیریت حمل و نقل است هنوز بانک عامل و شرکت خودروسازی که باید خودرو را تحویل بدهد مشخص نشده و ما منتظر هستیم که شرایط بانک و خودرو را اعلام کنند تا این تعداد تاکسی هم تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند.

اقبالیان در خصوص قیمت بنزین تاکسی‌ها گفت: بحث بنزین کشوری است با این وجود یک پمپ از چهار جایگاه CNG را به تاکسی اختصاص دادیم تا بدون نوبت نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: ما اعتراض خود را به ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت ارائه کرده و امیدواریم که به این اعتراض رسیدگی شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم در مورد اعطای تسهیلات به تاکسی‌داران برای نوسازی خودروی خود ابراز کرد: آخرین تسهیلاتی که ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اعلام کرده بین 7 تا 10 میلیون تومان با نرخ سود 14 درصد است.

وی در خصوص نظارت بر فعالیت تاکسی‌ها عنوان کرد: گشت نظارتی خود را فعال کرده و با کسانی که خارج از خط فعالیت می‌کنند برخورد می‌کنیم.

اقبالیان ادامه داد: یکی از اقداماتی که این سازمان در دست انجام دارد، آنالیز و رتبه‌بندی برخی شرکت‌ها است تا تاکسی‌های خطوط، زیرمجموعه شرکت‌ها فعالیت کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول