اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی خبر داد

واگذاری کالاهای غیرقابل فروش اموال تملیکی به دستگاه‌های ذی‌ربط

خبرگزاری فارس: مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی گفت: کالاهای غیرقابل فروش اموال تملیکی به دستگاه‌های ذی‌ربط در آذربایجان واگذار می‌شود.

واگذاری کالاهای غیرقابل فروش اموال تملیکی به دستگاه‌های ذی‌ربط

رضا عبدامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال سه پرونده که کالای غیرقابل فروش در مزایده‌ها را داشتند به دستگاه‌های ذی‌ربط استان مسترد شده است که ارزش ریالی این کالاهای مسترد شده به ادارات استان 86 میلیون ریال بود.

عبدامامی با بیان اینکه سال گذشته شاهد استرداد 9 فقره پرونده به ارزش ریالی 245 میلیون ریال بودیم، افزود: بر این اساس استرداد کالا بر اساس احکام مراجع قضایی 21 پرونده به ارزش ریالی سه میلیارد و 200 میلیون ریال بود.

وی از پنج مورد اعاده اظهارنامه به گمرکات استان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش این اعاده اظهارنامه‌ها پنج میلیارد و 550 میلیون ریال است و سال گذشته نیز ارزش اعاده‌نامه‌ها هفت فقره به ارزش ریالی یک میلیارد و 817 میلیون ریال بود.

وی گفت: استان آذربایجان‌غربی از نظر حجم پرونده‌ها و میزان فروش کالاهای تملیکی بعد از استان‌های فارس، اصفهان، تهران و هرمزگان رتبه پنجم کشوری و از نظر تملک اموال غیرمنقول پس از تهران و خراسان‌رضوی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان‌غربی افزود: سازمان در طول دو سال گذشته از لحاظ وضعیت مالی و درآمدزایی روند نزولی داشته و به دلیل متحمل‌شدن هزینه‌های بالا برای امحای برخی کالاهای فاسدشدنی متضرر نیز شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول