به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میلاد امیرینژاد در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای سیاستهای دولت و با تدبیر استاندار هرمزگان برای تقویت ارتباط با مردم، مسئولان هرمزگانی علاوه بر روزهای سهشنبه که به روز اربابرجوع اختصاص یافته است، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه نیز به صورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند.
وی با بیان اینکه طرح حضور مسئولان هرمزگانی در مرکز برای پاسخگویی به نیازهای مردم نخستین بار است که در کشور اجرا میشود، اضافه کرد: این طرح در ابتدا قرار بود ویژه ماه مبارک رمضان باشد اما به دلیل کثرت درخواستها از 14 مردادماه آغاز شد و تا 16 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
مشاور استاندار هرمزگان ادامه داد: براساس تماسهای ثبت شده در مرکز سامد از ابتدای راهاندازی، سفرهای استانی هیئت دولت به استان و همچنین تماس با مدیریت استان لیستی از بیشترین درخواستها و نیازهای مردم تهیه شده که براساس آن 54 اداره استان در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت حاضر میشوند و به صورت مستقیم درخواستهای مردم را پیگیری میکنند.
امیرینژاد با اشاره به اینکه از طریق سامانه سامد شماره و درخواستهای مردم ثبت میشود، ادامه داد: مردم هرمزگان میتوانند با شمارهگیری 111 نیازها و درخواستهای خود در بخشهای آب، برق، اشتغال، درمان، گاز، آموزش، مسکن و سایر بخشها را به صورت مستقیم و بیواسطه از طریق مدیران ادارات کل پیگیری کنند.
وی اضافه کرد: از مدیران خواسته شده پس از پیگیری و بررسی درخواستهای مردم نتایج را به مدیریت استان اعلام کنند.
انتهای پیام/ز20/ط4000