اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری محافل انس با قرآن در استان خبر داد.

برگزاری محافل انس با قرآن در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشستی در این‌باره گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز استان و به ویژه شهرستان‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی تدارک دیده شده است.

وی افزود: امسال محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های جاسک، بندرلنگه، میناب، هرمز و ... برگزار می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: بهترین سرمایه و اندوخته برای نسل آینده، قرآن، مفاهیم معنوی و دینی است و این اهداف می‌تواند از طریق گسترش فعالیت‌های قرآنی در تمام مناطق حاصل شود.

مریدی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 18 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی استان هرمزگان برای بازدید از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران خبر داد.

وی هدف از اعزام مدیران مؤسسات قرآنی به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را آشنایی با جدیدترین آثار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قرآنی و تبادل اندیشه و تجربه با صاحبان نظر در حوزه فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد.

مدیر‌کل ارشاد هرمزگان اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور است که با حضور فعالان داخلی و خارجی هر ساله مقارن با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و موقعیت مناسبی را برای علاقه‌مندان به این حوزه در استان فراهم می‌کند.

وی گفت: این اداره‌کل نیز سعی می‌کند با اعزام نمایندگانی از این فرصت به خوبی استفاده کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: برای تجهیز مؤسسات قرآنی به جدیدترین دستاوردهای قرآنی، به هر یک از مدیران مؤسسات قرآنی اعزام شده 10 میلیون ریال بُن خرید نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اهدا شده است.

مریدی‌زاده تصریح کرد: در استان هرمزگان و شهرستان‌های مختلف نیز هر ساله به مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌های متعدد قرآن کریم دایر می‌شود و امسال نیز نمایشگاه بزرگ قرآنی در نیمه دوم سال که آب و هوا مناسب‌تر است، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول