اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

روند برگزاری طرح رحمت در هرمزگان مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: تمام مراحل برگزاری طرح رحمت در هرمزگان به خوبی اجرا و دنبال می‌شود.

روند برگزاری طرح رحمت در هرمزگان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در نشست توجیهی مربیان طرح رحمت که با حضور مدیریت حوزه علمیه خواهران در محل این حوزه برگزار شد بر ارتقای آگاهی و تعالی بخشیدن سطح زندگی خانواده‌ها تاکید و گفت: این طرح با هدف تقویت خدامحوری و تبیین سیره و سنت نبوی و اهل بیت (ع) در حال اجراست.

وی از مربیان طرح رحمت به عنوان سفیران و مبلغینی نام برد که نقش آگاهی و آموزش خانواده‌ها در راستای تقویت باورهای عمیق دینی و مذهبی و همچنین مهارت‌های زندگی را عهده‌دار هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان اهداف طرح رحمت را در دو بخش عترت و بشارت مورد اشاره قرار داد و افزود: این طرح در دو سطح عترت و بشارت با دوره‌های آموزشی عطر عفاف، زن در خانه و خانواده، کانون مهر ورزی، مهارت‌های زندگی، حجاب و عفاف و احکام در پایگاه‌های مختلف سطح شهر و شهرستان‌های استان با حضور دختران و بانوان سنین مختلف در حال انجام است.

صیادی با اشاره به طرح‌های مختلف اجرایی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اجرای طرح مطلع مهر را در سه بخش پزشکی، روانشناسی و فقهی با موضوعات سلامت، بهداشت، احکام،خانواده و روانشناسی برای زوجین عنوان و اظهار امیدواری کرد که گام‌های موثری در مباحث روان‌شناختی زوجین نسبت به هم، شناخت حقوق زوجین، ارتباط و تعامل دو سویه زوجین در دوران نامزدی، مهارت‌های کلامی و غیر کلامی، مدیریت هیجان در زندگی زناشویی، سلامت بهداشت و تغذیه در دوران قبل، حین و بعد از بارداری و بررسی اثرات سوء و مخرب ماهواره و اینترنت در زندگی خانواده‌ها برداشته شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول