اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش مردم رودان هرمزگان به یک برنامه تلویزیونی زنده

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم رودان هرمزگان در پی بروز مسائلی در یک برنامه تلویزیونی مربوط به مرکز صدا و سیمای خلیج فارس در این راستا اعتراض خود را با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند.

واکنش مردم رودان هرمزگان به یک برنامه تلویزیونی زنده

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، واکنش‌ها به برنامه زنده تلویزیونی موسوم به "شو بندر" که از برنامه‌های شناخته شده مرکز صدا و سیمای خلیج فارس است، از زمانی آغاز شد که به گفته امضا کنندگان این بیانیه، در این برنامه با نگاهی نامناسب به گویش رودانی و فرهنگ مردم این شهرستان پرداخته شده است.

جمعی از مردم این شهرستان طی بیانیه‌ مذکور، گفته‌اند: که طی چندین برنامه پخش شده در شبکه استانی مرکز خلیج فارس به فرهنگ مردم رودان از جمله گویش و لهجه و هم‌چنین به اصالت مردم شهرستان رودان با دیدی نامناسب نگریسته شده است.

هم‌چنین جمعی از شهروندان رودانی طی این بیانیه خواستار عذرخواهی رسمی مدیرکل صدا و سیما، تهیه‌کننده برنامه شوی بندر و "فرد توهین کننده"، شده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه از مدیر صدا و سیمای مرکز خلیج فارس خواسته شده است که از بکارگیری اشخاصی که (به گفته صادر کنندگان بیانیه) به علت سبقه هنری و فرهنگی متضاد و ناهمگون با اهداف صدا و سیما در برنامه‌های این سازمان که به نوعی رسانه مردمی و ملی است ممانعت به عمل آورد.

در پی تحقیقات خبرنگار فارس مشخص شد در واقع این واکنش‌ها به یکی از طنزپردازان هرمزگانی است که علاوه بر فعالیت در برنامه‌هایی همانند شو بندر در سایر مراسمات خصوصی و عمونی نیز که گفته شده است در قالب طنز به اغلب گویش‌های هرمزگانی است، برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول