اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس خبر داد

تخصیص بودجه به تامین آمبولانس هوایی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس از اختصاص لایحه بودجه به تامین آمبولانس هوایی خبر داد و گفت: تردد آمبولانس هوایی در مسیر جزایر شاخص‌های سلامت هرمزگان را ارتقا می‌دهد.

تخصیص بودجه به تامین آمبولانس هوایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری ظهر امروز طی نشستی در رابطه با سلامت خانواده و طرح پزشک خانواده اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان هرمزگان تلاش خود را در راستای ارتقای زیرساخت‌های بخش سلامت می‌کند و وزیر بهداشت نیز توجه ویژه‌ای به برطرف‌سازی موانع و مشکلات حوزه سلامت در استان هرمزگان داشته است.

به گفته این نماینده، در توسعه فضاهای درمانی و منابع انسانی گام‌های خوبی در استان برداشته شده است که موجب ارتقای شاخص‌های سلامت در هرمزگان شده است.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر تحولات بسیار خوبی در توسعه زیرساخت‌های سلامت رخ داده است که این روند باید در استان هرمزگان استمرار داشته باشد.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به "تلاش‌های صورت گرفته مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در توسعه فضاهای درمانی در اقصی‌نقاط هرمزگان" افزود: مسیر توسعه زیرساخت‌های سلامت در مسیری خوب قرار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان شاهد ارتقا شاخص‌های بهداشتی از وضعیت کنونی خواهیم بود که من جمله می‌توان به ساخت بیمارستان 220 تختخوابی مادر و کودک بندرعباس، بیمارستان 220 تختخوابی بندرعباس، بیمارستان دوم میناب، اتمام بازسازی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، مرکز سوانح و سوختگی و مرکز پرتونگاری اشاره کرد.

آشوری با بیان اینکه تامین آمبولانس هوایی در قالب لایحه بودجه مدنظر است، اضافه کرد: نقش آمبولانس هوایی در ارائه خدمات به مردم استان هرمزگان با توجه به ساحلی و بندری بودن اغلب شهرها و روستاهای استان و زندگی مردم در جزایر و همچنین وجود گردشگران از موارد مورد توجه همیشگی بوده است.

آشوری خاطرنشان کرد: آمبولانس هوایی در جابه‌جایی مردم از جزایر استان نقش بسزایی دارد و از ضروریات حوزه سلامت است.

این نماینده مجلس افزود: تامین آمبولانس هوایی با توجه به بعد مسافت در شهرها و جزایر استان از مصوبات سفر هیئت دولت نیز بوده است که اجرایی شدن آن موجب ارتقای شاخص‌های سلامت خواهد شد.

به دلیل ناکافی بودن خدمات درمانی در برخی از جزایر نیاز به انتقال بیماران پیرامون برخی از مسائل همیشه محسوس بوده است، از همین رو مسئولان مربوطه به تامین ناوگان انتقال بیماران توجهی ویژه دارند که از این بین می‌توان به راه‌اندازی آمبولانس‌های دریایی و هوایی اشاره کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول