اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

مقطع ابتدایی در شکل‌گیری شخصیت و یادگیری دانش‌آموزان اهمیت بالایی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: مقطع تحصیلی ابتدایی در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان و یادگیری آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقطع ابتدایی در شکل‌گیری شخصیت و یادگیری دانش‌آموزان اهمیت بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی ماکنعلی عصر امروز در بازدید از روند اجرای استقرار نظام 3-3-6 در بروجرد گفت: از ابتدای سال تحصیلی 92-91 نظام آموزشی 3-3-6 در تمام مدارس اجرا می‌شود و در این طرح دانش‌آموزان پایه پنجم به پایه ششم ابتدایی وارد می‌شوند و دو مقطع سه ساله راهنمایی و متوسطه را دانش‌آموزان در سال‌های بعد طی می‌کنند.

وی بیان کرد: شش ساله شدن پایه ابتدایی به توانمندی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند و همچنین در یادگیری و شکوفایی استعدادهای آنان نیز موثر است.

ماکنعلی اضافه کرد: وظایف حساس معلمان در تربیت اسلامی دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است و ایجاد تغییر و تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش، وابسته به معلمان متدین و اخلاق‌مدار است.

وی اظهار داشت: ارائه آمار و اطلاعات دقیق سبب می‌شود که برای اجرای نظام 3-3-6 هیچ مشکلی را نداشته باشیم.

در ادامه این بازدید فرج‌الله شاهوردی‌زاده مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ساماندهی تمتم معلمان ابتدایی، آموزش ضمن خدمت برای آموزگاران پایه دوم ابتدایی و ششم ابتدایی و همچنین تأمین فضای مورد نیاز برای اجرای این طرح از اقدامات آموزش و پرورش بروجرد برای استقرار نظام آموزشی جدید است.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد در این بازدید مدیرکل استان لرستان به همراه معاون ابتدایی و جمعی از کارشناسان استان لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول