اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2500 دانش‌آموز دختر

مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر کشور در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با حضور 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر در اصفهان برگزار می‌شود.

مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر کشور در اصفهان برگزار می‌شود

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هر ساله مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سال جاری نیز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی میزبان رقابت دانش‌آموزان دختر در مسابقات ورزشی است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت ورزش دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اضافه کرد: آموزش ورزش‌های پایه هم‌چون شنا، والیبال، ژیمناستیک، تنیس روی میز و دوومیدانی در مدارس باید جزو برنامه درسی دانش‌آموزان قرار بگیرد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با حضور 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر از 7 تا 16 شهریورماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

این مسئول به رقابت دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در این دوره از مسابقات در چهار رشته ورزشی شنا، ژیمناستیک، دو و میدانی و طناب اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان دختر در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

داوری تاکید کرد: وجود قابلیت‌های فرهنگی، تفریحی، تاریخی، مرکزیت شهر اصفهان در کشور و توانمندی نیرو‌های مدیریتی آموزش و پرورش استان در راستای اجرای برنامه‌های مختلف از دلایل برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در استان اصفهان است.

وی به هدف از برگزاری مسابقات ورزشی در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: انتخاب تیم ملی ورزشی دانش‌آموزان دختر، تقویت ورزش دانش‌آموزی در میان دانش‌آموزان دختر و استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول