اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر در شهر قزوین برگزار شد.

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر شهر قزوین با حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه قزوین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین و برخی از مسئولان شهرداری و جمعیت هلال احمر این استان در مجموعه جمعیت هلال احمر شهر قزوین برگزار شد.

این مراسم در راستای آشنایی دانش‌آموزان پسر شهر قزوین با معارف و احکام دین و همچنین نحوه ارتباط آن‌ها با ائمه معصومین و خداوند متعال برپا شد.

در این مراسم حجت‌‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین برکت، رحمت و مغفرت خداوند منان را از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و به دانش‌آموزان قزوینی نخستین سال روزه‌داری آنان را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام محمد کامرانی مدرس احکام نیز ارزش و ثواب ذکر اسمای خداوند را در ماه مبارک رمضان بسیار زیاد دانست و گفت: وقتی که دانش آموزان پسر و دختر به سن تکلیف می‌رسند دو فرشته ناظرگر اعمال آن‌ها می‌شود، که یکی از آن‌ها اعمال نیک و دیگری اعمال زشت و آلوده به گناه را یادداشت میکنند.

وی بیان کرد: خدا 99 اسم دارد و اگر ذکر یا "الله" که یکی از اسماء خداوند است طی 44 روز و در هر روز 66 بار یاد شود سبب رفع بلا می‌شود.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول