اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آغاجاری خبر داد

برپایی ضیافت افطاری برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت آغاجاری

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش آغاجاری از برپایی ضیافت افطاری رمضان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان خبر داد.

برپایی ضیافت افطاری برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت آغاجاری

عبدالحسین زیدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت آغاجاری، دانش‌آموزان شرکت کننده در فعالیت‌های تابستانی به ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان این اداره دعوت شدند.

وی افزود: برپایی این ضیافت در راستای تحقق اهداف این معاونت به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با مراسمات مذهبی به‌ویژه در ماه مبارک رمضان است.

معاون اداره آموزش و پرورش آغاجاری تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر برپایی سفره آسمانی افطار، قرائت قرآن کریم و خواندن دعا بعد از مراسم انجام شد و همه دانش‌آموزان از فیوضات این برنامه مذهبی ـ عرفانی بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: ضیافت افطاری دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدارس آغاجاری و دانش‌آموزان شرکت کننده در فعالیت‌های تابستانی، توسط مرکز دارالقرآن امام علی(ع) و کانون تربیتی شهدای شهرستان برگزار می‌شود.

زیدونی همچنین عنوان کرد: در این کار خیر دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز می‌توانند سهیم و دخیل باشند زیرا برپایی سفره افطار در این ماه مبارک برای بی‌بضاعتان و نیازمندان، دارای اجر و ثواب معنوی بسیار است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول