اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور:

جهاد دانشگاهی از پر افتخارترین نهادهای کشور است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به پیشرفت‌های علمی جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از پرافتخارترین نهادهای کشور است.

جهاد دانشگاهی از پر افتخارترین نهادهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی قم، علیرضا زجاجی در مراسم افتتاحیه کارگاه میان رشته‌ای قرآن و علوم ویژه نخبگان دانشگاهی استان فارس که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، اظهار داشت: هر کدام از دانشجویان باید بتوانند مبلغ موثری برای دیگر دانشجویان در ترویج مباحث میان رشته‌ای قرآن و علوم باشند تا دیگران هم از برکات علمی این جلسات بهره‌مند شوند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای انقلاب اسلامی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب از رویش‌های اصلی خود انقلاب است و با عنایت به رهنمودهای رهبری شاید یکی از پر افتخارترین نهادها باشد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه در زمینه پژوهش، آموزش و اشتغال‌آفرینی و از همه مهم‌تر فرهنگی فعالیت داریم، بیان داشت: ما در کنار 43 واحد دانشگاهی جهاد در سراسر کشور در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنیم.

زجاجی اضافه کرد: یکی از سازمان‌های پر افتخار و پر دامنه از لحاظ فعالیت و پر مسئولیت سازمان فعالیت‌های قرآنی است که افتخارآفرینی داشته است و خبرگزاری ایکنا نیز یکی از فعالیت‌های این سازمان است و توانسته موفقیت‌های خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که توسط این سازمان آغاز شده کارگاه‌های میان رشته‌ای قرآن و علوم است که امیدواریم در سال‌های آینده نیز توسعه یابد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول