اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد رودان خبر داد

راه‌اندازی مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی رودان

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد دانشگاهی واحد رودان از راه‌اندازی یک مرکز مشاوره با حضور تمام اقشار در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی رودان

مجتبی کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودان، از راه‌اندازی یک مرکز مشاوره در راستای بهره‌گیری از نظرات اقشار مختلف، از جمله دانشجویان، کارمندان و کارگران در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد.

وی هم‌چنین ضمن اشاره به فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری انجام شده جهاد دانشگاهی، از اجرای طرح رحمت ویژه کارکنان شرکت‌های صنعتی، اجرای طرح‌های آموزشی ویژه دهیاران شهرستان، برگزاری دوره‌های حسابداری، GPS، دوره‌های پزشکی و دوره آموزشی کمک‌های اولیه از جمله فعالیت‌های انجام شده این مرکز نام برد.

سرپرست جهاد دانشگاهی رودان ادامه داد: مشارکت با بسیج سازندگی و بسیج مهندسان، برگزاری نشست‌های پژوهشی با ادارات و دستگاه‌های اداری شهرستان از مهم‌ترین عناوین فعالیت‌های پیش رو در جهاد دانشگاهی رودان است.

کمالی اضافه کرد: با توجه به اینکه دوره‌های آموزشی این مرکز در فصل‌های مختلف برگزار می‌شود، از برگزاری دوره‌های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی، حسابداری، GIS، فوریت‌های پزشکی، کامپیوتر، دوره‌های مهد و هم‌چنین برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری به عنوان برنامه‌های پیش روی این نهاد در تابستان امسال خبر داد.

سرپرست جهاد دانشگاهی رودان هم‌چنین از حمایت‌های رئیس و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان قدردانی و اظهار داشت: در طی مدت فعالیت این نهاد در شهرستان رودان مسئولان جهاد دانشگاهی هرمزگان، همکاری خوب و صمیمانه‌ای با جهاد دانشگاهی واحد رودان داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم.

جهاد دانشگاهی رودان نزدیک به 9 ماه است که فعالیت خود را در این شهرستان آغاز و برای 150 نفر نیز دوره‌های آموزشی مختلف برگزار کرده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول