اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

احداث مسکن در شهرک نخل عنبرآباد روند مطلوبی ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: احداث مسکن در شهرک نخل عنبرآباد که به صورت انفرادی توسط مردم به پیمانکار واگذار شده است از روند خوبی برخوردار نیست.

احداث مسکن در شهرک نخل عنبرآباد روند مطلوبی ندارد

ولی‌محمد مشایخی امروز در حاشیه بازدید از شهرک نخل شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از وضعیت پیشرفت ساخت و ساز این شهرک اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم در سطح کشور احداث مسکن و پرداخت تسهیلات کم‌بهره در راستای رفع مشکل مسکن مردم بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات مؤثری نیز در این شهرستان انجام شده است، افزود: با ابراز تأسف احداث مسکن در شهرک نخل که به صورت انفرادی توسط مردم به پیمانکار واگذار شده است از روند خوبی برخوردار نیست.

مشایخی تصریح کرد:‌ چند بار با حضور مردم و مالکان اراضی با پیمانکار توسط دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد مسکن، بانک مسکن، مسکن و شهرسازی و نظام مهندسی جلسه‌های متعددی گرفته شده است.

وی ابراز داشت:‌ با وجود اینکه از پیمانکار خواسته شد به روند پیشرفت احداث مسکن شهرک نخل سرعت بخشد، وی به تعهدات خویش عمل نکرده است.

مشایخی عنوان کرد: سازه‌ای که این پیمانکار در حال اجرای آن است، مناسب این منطقه نبوده است. 

فرماندار عنبرآباد گفت: احداث مسکن در سطح این شهرستان در اختیار خود مردم قرار دارد، اما در شهرک نخل مردم به صورت انفرادی قرارداد منعقد کرده‌اند.

مشایخی خاطرنشان کرد:‌ پیمانکار نتوانسته به تعهداتی که به مردم و مالکان شهرک نخل طبق قرارداد داشته‌اند، عمل کند و همین امر موجب ایجاد نگرانی در مردم شده است.

وی اذعان داشت: در روستاهای این شهرستان و شهر عنبرآباد طی یک سال گذشته 2 هزار واحد مسکن احداث شده است.

مشایخی بیان داشت: بانک عامل نیز تسهیلات مسکن را از طریق بنیاد مسکن به موقع پرداخت کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول