اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران خبر داد:

برگزاری مراسم افطاری ویژه کودکان کار و خیابان در ری

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران گفت: مراسم افطاری ویژه کودکان کار و خیابان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای عمادآور شهرری برگزار شد.

برگزاری مراسم افطاری ویژه کودکان کار و خیابان در ری
مجتبی عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری سفره افطاری ویژه کودکان کار و خیابان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سفره افطاری  با حضور 250 نفر از کودکان کار و خیابان برپا شد.
شهردار منطقه 20 تهران در ادامه با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری با یک موسسه غیردولتی کودکان خیابانی این منطقه شناسایی و برنامه‌های حمایتی و آموزشی برای آنها و خانواده‌شان به اجرا گذاشته شده است، اظهار داشت: شهرری به لحاظ وجود حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مسافر پذیر بودن آن جمعیت بالایی از کودکان خیابانی را در خود جای داده است که اغلب آنها از مشکلات تغذیه‌ای، پایین بودن سطح بهداشت و ترک و افت تحصیلی رنج می‌برند.
وی احداث چهار چشمه حمام در این مرکز، واکسیناسیون، اهدای گرم کن و شلوار، کفش، اقلام بهداشتی از جمله صابون، حوله و مسواک، برپایی کلاس‌های آموزشی برای کودکان بازمانده از تحصیل را از جمله اقدامات صورت گرفته برای کودکان کار و خیابان عنوان کرد.
شهردار منطقه 20 تهران در پایان تهیه و توزیع تعداد 100 بسته از مواد غذایی بین خانواده‌های ایتام و بی‌بضاعت محلات، برپایی محفل انس با قرآن، تقدیر از روزه اولی‌های محله استخر، برپایی ایستگاه انتقال خون در ضلع شرقی حرم، ایستگاه صلواتی و فرهنگی در میدان شهید مدرس، ایستگاه افطاری در میدان حرم، توزیع ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان در ورودی‌های منطقه را از جمله اقدامات اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه 5 شهرری در ماه مبارک رمضان برشمرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول