اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل:

برنامه افطاری " آیلار سلطانی " از شبکه رادیویی سبلان پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: ویژه برنامه افطاری " آیلار سلطانی " در 105 دقیقه در ماه مبارک رمضان از رادیو اردبیل پخش می‌شود.

برنامه افطاری " آیلار سلطانی " از شبکه رادیویی سبلان پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نریمانی ظهر امروز در نشست تشریح برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز اردبیل در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ما از روز شنبه هفته آینده با پخش ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان این ماه شریف را پاس خواهیم داشت و در بخش‌های مختلف برنامه‌های رادیویی سعی داریم از اهمیت و جوانب این ماه اطلاعاتی را به شنوندگان ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه صبحگاهی خود که از ساعت 7 تا 8 صبح هر روز پخش می‌شود موضوعات و مسائل تنظیم بازار و مسائل پیرامونی مطرح شده و در دو بخش برنامه پیام نیز سعی خواهیم کرد از تمهیدات لازم برای ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان سخن به میان آوریم.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل همچنین از پخش برنامه " آی ائیشیقی " ویژه برنامه ماه مبارک رمضان و همچنین برنامه سحری " آیدین سحر " به مدت 210 دقیقه در رادیو اردبیل خبر داد و یادآور شد: 120 دقیقه این برنامه تولیدی و تازه است که 30 دقیقه آن نیز مربوط به دعای سحر و مناجات می‌باشد.

نریمانی گفت: بعد از نماز صبح ترتیل قرآن کریم به مدت 60 دقیقه از رادیو پخش می‌شود که در این برنامه سعی کردیم از کارشناسان و مجریان مجرب استفاده کنیم تا شنوندگان رادیو از فضایل ماه مبارک رمضان بهره‌مند شده و با حال و هوای این ماه همراه شوند.

این مسئول به رسالت صدا و سیما در آگاهی‌بخشی به گستره آحاد جامعه اشاره کرد و افزود:‌ صدا و سیما در قالب برنامه‌های تولیدی، خبر و تامینی برای ایام ماه مبارک رمضان مطابق با خواست و ذائقه مخاطبان و بینندگان و شنوندگان برنامه‌ریزی‌های متنوعی را با هدف انتقال مفاهیم ارزشی،‌ دینی و معنوی انجام داده است که در بخش‌های مختلف خبری،‌ گفت‌وگوی ویژه خبری و همچنین برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی سعی می‌شود متناسب با حال و هوای این ماه و با حضور کارشناسان مجرب تولید، تهیه و پخش برنامه‌ها را در اولویت خود قرار دهد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در برنامه " آیلار سلطانی " از افراد خوش صحبت و برجسته دعوت می‌شود تا در این برنامه از نظرات و صحبت‌های شیرین آنها استفاده شود، اظهار داشت: ما انتظار داریم از طریق این برنامه الگوی مناسب خوش اخلاقی و خوش صحبت کردن را انتقال دهیم تا حداقل در یک ماه رمضان افراد جامعه تحت تاثیر شایستگی‌های اخلاقی و معرفتی دین اسلام قرار گیرند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول