اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد

سند‌دار شدن واحد‌های مسکونی در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از سند‌دار شدن واحد‌های مسکونی در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت در این استان خبر داد.

سند‌دار شدن واحد‌های مسکونی در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت

غلامرضا کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با انتقاد از نحوه‌ پرداخت تسهیلات مسکن مهر و مسکن روستایی در برخی از بانک‌های عامل این استان اظهار داشت: در سال جاری باید اعتبارات این بخش هر چه سریع‌تر تخصیص داده شود.

وی پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به صورت انبوه‌سازی را امری آسان دانست و افزود: در صورتی که متقاضی وجود داشته باشد که بخواهد در روستاها به صورت انبوه‌سازی اقدام به ساخت و ساز کند، بنیاد مسکن تمام اقدامات لازم در این زمینه را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد و در این رابطه هیچ‌گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

کشاورز از اجرای طرح سند‌دار کردن واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان خبر داد و گفت: باید با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک و کمک مردم، این طرح ملی را به نحو مطلوب در این استان انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با انتقاد از تصویب طرح یک‌فوریتی طرح‌های هادی در روستاها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این طرح باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود.

وی گفت: ما با تمام تلاش خودمان تکمیل طرح‎های هادی در برخی از روستاهای توریستی و گردشگری این استان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم زمینه حضور گردشگران را به این مناطق دیدنی از استان چهارمحال و بختیاری فراهم کنیم.

کشاورز بیان داشت: ما با تمام توان خود از طرح یک‌فوریتی طرح‌های هادی در روستاها به نفع بنیاد مسکن دفاع می‌کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول