اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد کرمان مطرح کرد

بهره‌برداری از 14 هزار مترمربع پروژه عمرانی دانشگاه آزاد کرمان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی دانشگاه آزاد کرمان گفت: طی سال گذشته بیش از 14 هزار متر مربع پروژه عمرانی توسط دانشگاه آزاد کرمان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 14 هزار مترمربع پروژه عمرانی دانشگاه آزاد کرمان

رضا یکتاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی سال گذشته 14 هزار و 517 متر مربع پروژه عمرانی توسط دانشگاه آزاد کرمان به بهره‌برداری رسید و 18 هزار متر مربع نیز پروژه در حال اجرا داریم.

وی عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی انجام شده توسط این حوزه منحصر به این مجتمع دانشگاهی نیست و تعدادی از طرح‌های اجرایی متعلق این واحد دانشگاهی در خارج از این مجموعه به انجام رسیده است.

یکتاپور در مورد پروژه‌های برون دانشگاهی گفت: طی سال گذشته در منطقه کوهپایه احداث ایستگاه پمپاژ آب دانشکده کشاورزی را داشتیم و در همین راستا 2 هزار و 580 متر لوله‌گذاری آب ‌انجام شد.

وی افزود: از جمله پروژه‌های برون دانشگاهی در دست احداث می‌توان به ساخت ساختمان آموزشی مرکز ماهان اشاره کرد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد‌ کرمان تصریح کرد: از برنامه‌های آینده این حوزه نیز می‌توان به احداث پردیس دانشجویی به مساحت 2 هکتار و ساختمان سما به متراژ تقریبی 3 هزار متر‌ مربع اشاره کرد.

وی گفت: 2 پروژه یاد شده اخیر نقشه‌های اجرایی آن تهیه شده و در مرحله برگزاری تشریفات مناقصه است.

یکتاپور در مورد پروژه‌های انجام شده طی سال گذشته نیز گفت: یکی از پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته بهسازی تالار حافظ این مجموعه دانشگاهی بود که در حال حاضر زیباترین و بزرگ‌ترین تالار استان کرمان محسوب می‌شود‌ و با داشتن ظرفیت 915 صندلی، نورپردازی مناسب، آمادگی لازم را برای برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها و مراسم ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف را دارا است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول