اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کرمانشاه:

برای مقابله با تحریم از اتهام زدن به یکدیگر پرهیز کنیم

خبرگزاری فارس: این کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای مقابله با تحریم‌ها از هرگونه اتهام زدن به یکدیگر برای فرار از مسئولیت باید پرهیز شود.

برای مقابله با تحریم از اتهام زدن به یکدیگر پرهیز کنیم

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: تحریم دشمنان موضوع جدیدی نیست‌، بلکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام(ره) تاکنون حوادث بسیاری زیادی را برای کشور به وجود آورده‌اند.

ویسی مقاومت و استقامت مردم را عامل پیروزی در نبرد تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: طراحان مقابله با توطئه‌ها با اعتماد مردم می‌توانند از این حصر عنکبوتی سربلند و پر افتخار عبور کنند.

‌وی ادامه داد: در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز، اگر تمام مشکلات بر دوش یک نفر انداخته شود، جفا است و باید همگی در کنار هم توطئه دشمن را شکست دهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برای کسب راه‌حل صحیح و کم هزینه عبور از امواج تحریم‌ها باید از تجارب چند ساله عمر پربرکت انقلاب اسلامی‌، دشمن را دور بزنیم.

ویسی اتکا به توانمندی‌های داخلی‌، وجود نیروی انسانی و منابع زیرزمینی، سطحی و مهیا شدن سهل‌الوصول را از جمله راه‌های بی‌اثر تحریم‌ها برشمرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به توصیف مختصری از سابقه تحریم‌ها برای کسانی که بحران‌های گذشته را درک نکرده‌اند پرداخت و گفت: توطئه‌های اول انقلاب مانند کودتاهای مکرر، ترور شخصیت‌های سیاسی و نظامی، راه‌اندازی گروهک‌های وابسته، تحریک افراد فریب‌خورده به عنوان تجزیه‌طلب، حمله نظامی آمریکا به طبس و همچنین حمله ارتش صدام با حمایت کشورهای مستکبر از جمله اقدامات پلید دشمن بوده است.

ویسی خاطرنشان کرد: اگر توجه کنیم ما همواره پیروز شده‌ایم  و منافع دشمن در منطقه و جهان تهدید شده است‌، لذا این امر باعث واکنش آنها علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: در ابتدای انقلاب آحاد مردم با اتحاد در مقابل دشمنان ایستادند و امروز دولت به همراه مردم و جلوگیری از سودجویی برخی از افراد باید به طور مصمم در مقابل تحریم ایستادگی کنند تا بار دیگر در کنار هم ضربه مهلکی را به دشمن وارد کنیم.

ویسی ادامه داد: هر جا دشمن مایحتاج مردم را مورد هجوم قرار دهد باید با دقت و هوشیاری فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا شود و اتحاد و اعتماد متقابل دولت و سربازان مقاومت و استقامت که همان مردم هستند، حفظ شود.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: برای مقابله با تحریم‌ها از هرگونه اتهام به یکدیگر برای فرار از مسئولیت  باید پرهیز کنیم و این خود خدمتگزاری به مردم سرافراز ایران اسلامی است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول