اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

ایران اسلامی به عنوان یک الگو و معلم در جهان شناخته شده است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: ایران اسلامی به عنوان یک الگو و معلم در جهان شناخته شده است.

ایران اسلامی به عنوان یک الگو و معلم در جهان شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در پنجمین نشست مشورتی دانش آموزی استان ایلام، اظهار داشت: با رشادت‌های ملت سرافراز ایران اسلامی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان اکنون ایران اسلامی به عنوان معلمی بزرگ در جهان شناخته شده است.

وی ادامه داد: این بزرگی و افتخار نتیجه و ثمره تلاش، از خود گذشتگی و مقاومت جوانانی است که در طول مبارزات انقلابی و در هشت سال دفاع مقدس آن را به نمایش گذاشتند.

این مسئول اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم با گذشت از جان خود در برابر دشمنان ایستادند و صورت متجاوزان را با سیلی محکمی نواختند.

اعلایی تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم با شور و ایمان راسخ به مقابله با ظلم و استکبار رفتند و تا همیشه تاریخ جاودان شدند.

استاندار ایلام گفت: جوانان امروزی باید از تاسی از جوانان این راه بزرگ را ادامه دهند و در این راه تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل مجلس دانش‌آموزی در استان ایلام ادامه داد: ارائه راهکارها برای مرتفع ساختن مشکلات از جمله اهداف تشکیل این مجلس در استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: باید از این فرصت در راستای کسب معرفت و ره‌یافت به سوی دانایی، تمام تلاش و همت خود را به کار گیرید تا در آینده استان و کشور سرنوشت ساز و ارزشمند واقع شوید.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول