اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

گلوگاه اقتصادی جهان در دست ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز گلوگاه اقتصادی جهان در دست ایران اسلامی است و در صورت کوچکترین تهدید توان بستن آن را داریم.

گلوگاه اقتصادی جهان در دست ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی صبح امروز در وی‍ژه برنامه ماه مبارک رمضان و در جمع کارکنان سپاه الغدیر استان با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز اظهار داشت: هم اینک نیروهای آمریکا، هوادارن و طرفداران ایالات متحده، هم در دید ما و هم در تیررس ما و نیروهای هوادار ما هستند.

وی ادامه داد: ما هنوز از تمام امکانات جنگی و موقعیت‌های استراتژیک خود استفاده نکرده‌ایم.

فتوحی با اشاره به استیصال و درماندگی آمریکا بیان داشت: روزگاری سردمداران استکبار چهار شعار استراتژیک دموکراسی، آزادی، امنیت و رفاه را در جهان مطرح می‌کردند؛ اما ایالات متحده هم اکنون در تمامی این استراتژی‌ها شکست خورده است و کوس رسوایی آنها در جهان و در برابر ملت‌ها زده شده و ابهت سردمداران استکبار در برابر ملت‌های دنیا از بین رفته است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد به نمونه‌ای از شکست آمریکا در استراتژی‌های جهانی اشاره کرد و گفت: سران ایالات متحده، بیش از 50 سال از رژیم صهیونیستی حمایت کردند؛ اما بیداری اسلامی همچون پُتکی بر سر آنها فرود آمد و تمام نقشه‌های آنها و همدستانشان در مورد خاورمیانه جدید به شکست انجامید و به مدد الهی و تدابیر امام خامنه‌ای خاورمیانه اسلامی در حال شکل گیری است؛ بلکه تشکیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: جنگ امروز ما که همان جنگ نرم است، به مراتب ظریف‌تر، حساس‌تر، خطرناک‌تر و عمیق‌تر ازجنگ سخت و هشت سال دفاع مقدس است؛ بنابراین باید با فکر، اندیشه و استراتژی‌های خاص این جنگ به این عرصه وارد شویم و به حول و قوه الهی، با استفاده از استعدادها و نیروهای حزب اللهی موجود، در این کارزار نیز فائق خواهیم آمد.

* با تبدیل معاونت فرهنگی به قرارگاه، پاسداران جهاد فرهنگی را آغاز کنند

سردار فتوحی، ارتقاء شایستگی‌ها  و توجه به معنویات در کنار سایر وظایف محوله را از وظایف مهم پاسداران در این برهه از زمان معرفی کرد و افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی در رده‌های سپاه باید به قرارگاه تبدیل شده و کلیه پاسداران باید با اندیشه، تدبیر و برنامه‌ریزی، به جهاد فرهنگی در این قرارگاه بپردازند که اساسی‌ترین مأموریت آن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات مکرر فرمانده معظم کل قوا بر جهاد اقتصادی گفت: مأموریت مهم دیگر بسیجیان، ورود به عرصه‌های اقتصادی است که باید موانع این حضور با تدابیر مسئولان برطرف شده و این مأموریت نیز همچون مأموریت‌های دیگر محوله به این نیروی عظیم، حزب اللهی و مخلص انجام شود.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول