اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی در مازندران خبر داد

پیش‌بینی پرداخت 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی مازندران پرداخت کنیم.

پیش‌بینی پرداخت 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، ظهر امروز نشست مشترک روسای شعب بانک کشاورزی مازندران و مدیران جهاد کشاورزی با حضور علی‌اصغر محمدی مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان، رضا عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و حسن اسماعیلی مدیر کل امور اقتصادی استانداری مازندران در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

علی‌اصغر محمدی مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران با اشاره به جایگاه طرح‌های توسعه کشاورزی گفت: اولویت اول بانک کشاورزی استان در حال حاضر طرح‌های توسعه کشاورزی است و باید از تمام ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم. 

وی افزود: ایجاد تفاهم و همکاری بیشتر بین بانک و سازمان جهاد کشاورزی استان موجب تسریع کارها و پیشبرد موفق اهداف طرح خواهد شد و یکی از مهم‌ترین اهداف این نشست هم‌افزایی در این باره است.

این مسئول با اشاره به جایگاه منابع و مصارف در بانک و فصل برداشت برنج از حاضران خواست نهایت تلاش خود را در جمع‌آوری منابع بکار گیرند تا بتوانیم با توان بیشتر در خدمت بخش کشاورزی باشیم.

مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران در بخش دیگری از سخنان گفت: بیش از 93 درصد منابع بانک کشاورزی در بخش کشاورزی پرداخت می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کنیم. 

رضا عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز با اشاره به تنوع محصولات کشاورزی در استان و جایگاه کشاورزی استان در کشور عنوان کرد: باید بیشتر فعالیت کنیم و از ظرفیت‌ها استفاده حداکثری کنیم.

وی کارگروه طرح‌های توسعه کشاورزی را یک فرصت طلایی و یک امتحان دانست و خواستار تلاش بیشتر برای بهره‌گیری از این فرصت و سربلند بیرون آمدن از یک آزمون شد.

عظیمی تصریح کرد: باید تمامی تلاش خود را بکار ببندیم تا جذب بیشتری از این منابع صورت پذیرد.

حسن اسماعیلی مدیر کل امور اقتصادی استانداری مازندران نیز با تبیین علت تشکیل کارگروه طرح های توسعه کشاورزی ایجاد اشتغال و توسعه توان تولید را از دلایل اصلی بهره‌گیری از طرح‌های توسعه کشاورزی برشمرد.

وی اذعان داشت: حدود 40 درصد از جمعیت کشور درگیر مسائل کشاورزی هستند و این مهم نیاز به برنامه‌ریزی مدون دارد و باید تلاش کنیم تا زنجیره تولید شکل بگیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول