اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زهک:

رعایت مسائل ایمنی موجب امنیت جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه زهک گفت: رعایت مسائل ایمنی در سطح وسیع‌تر موجب امنیت جامعه می‌شود.

رعایت مسائل ایمنی موجب امنیت جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، محمد باغبانی پیش از ظهر امروز در همایش ایمنی کارکنان سپاه شهرستان زهک اظهار داشت: رعایت موارد ایمنی سبب می‌شود تا منابع مادی و انسانی هر ارگانی حفظ شود و این منابع با ارزش از بین نرود.

وی افزود: رعایت موارد ایمنی باید در تمامی برهه‌های زمانی و مکانی و توسط تمامی افراد یک جامعه مورد توجه قرار گیرد چرا که غفلت از آن باعث به بار آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شود.

فرمانده سپاه زهک بیان کرد: رعایت موارد ایمنی در تمامی برهه‌های زمانی و مکانی باید به عنوان یک فرهنگ پذیرفته شود و پذیرش آن باعث می‌شود تا منابع مادی و انسانی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت مسائل ایمنی ریشه قرآنی دارد و همه ما هم به عنوان مسلمان باید آن را مورد توجه قرار دهیم، زیرا رعایت این مسائل نه تنها امنیت مادی و جانی برای خودمان فراهم می‌آورد بلکه در سطح وسیع‌تر امنیت جامعه را نیز تضمین می‌کند.

* سازمان بسیج کارمندان به شبکه شباب پیوست

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: سازمان بسیج کارمندان سپاه سیستان و بلوچستان به عنوان نخستین رده قشری به شبکه شباب پیوست.

محمد علی میری افزود: این سازمان به عنوان نخستین رده قشری در سیستان و بلوچستان به شبکه شباب پیوست که در این طرح بیش از 65 پایگاه مقاومت بسیج ادارات با اتصال به شبکه سراسری شباب به شبکه فضای مجازی بسیج متصل شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول