اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

سپاهان خوب بازی نکرد و شانس‌های گل‌زنی را از دست داد

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان خوب بازی نکرد و همین امر باعث شد تا موقعیت‌های گل را یکی پس از دیگری از دست بدهیم.

سپاهان خوب بازی نکرد و شانس‌های گل‌زنی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لاتکو کرانچار شامگاه سه‌شنبه پس از باخت تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: سپاهان اصلا در حد انتظارات ظاهر نشد و به این دلیل با مشکل مواجه شدیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات بیان کرد: در این دیدار ضعف‌هایی داشتیم که باید برای بازی هفته آینده مقابل ذوب‌آهن آنها را برطرف کنیم.

کرانچار با اشاره به اینکه فولاد سپاهان باید روز به روز بهتر شود، افزود: سپاهان باید روز به روز بهتر شود و هماهنگی میان نیروها و بازیکنانش در زمین افزایش یابد و به این دلیل باید در این باره تلاش کرد.

وی با ابراز تأسف گفت: خط دفاع سپاهان دچار مشکلاتی بود و در این دیدار کارت های زردی گرفت که داور به درستی بازیکنان خط دفاعی ما را جریمه کرد.

سرمربی سپاهان افزود: تذکرات زیادی به این ناحیه از بازیکنان دادم ولی از همین مشکل استفاده شد تا گل‌های فولاد به نتیجه برسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به خط دفاعی تیم خود اشاره کرد و گفت: سخت است بعد از یک بازی بخواهیم درباره توان خط دفاعی قضاوت کنیم، اما برای تقویت سیستم دفاعی تدابیری را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول