اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن:

مدافعان سپاهان تنها زیر توپ می‌زدند/ سپاهان سال گذشته بهتر از تیم فعلی بود

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مدافعان سپاهان تنها زیر توپ می‌زدند و اگر به این تیم می‌باختیم به طور حتم عدالت در فوتبال رعایت نمی‌شد.

مدافعان سپاهان تنها زیر توپ می‌زدند/ سپاهان سال گذشته بهتر از تیم فعلی بود

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: هر دو تیم سپاهان و راه‌آهن حملات بسیاری را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند، اما موقعیت‌های گلی که تیم راه‌آهن روی دروازه سپاهان ایجاد کرد واضح‌تر و بسیار بهتر بود و اگر نتیجه را واگذار می‌کردیم به هیچ عنوان عدالت در این بازی رعایت نمی‌شد.

وی تاکید کرد: سپاهان تیم بزرگی است و همین تیم سال گذشته توانسته بود 10 نفره سه گل به تیم ما بزند و به نظر می‌رسید در بازی برابر تیم ما تاکتیک این تیم با سال گذشته به طور کل تفاوت پیدا کرده بود و یک مهاجم بلند قامت را در کنار خلعتبری که یک مهاجم کوتاه قد است گمارده بودند.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد: دفاع تیم سپاهان با گلر این تیم به جز زدن توپ‌های بلند کار خاص دیگری نکردند و این سپاهان با تیمی که سال گذشته جلوی ما بازی کرد بسیار متفاوت بود و در صورت باخت به این تیم به طور حتم عدالت فوتبال در این بازی رعایت نمی‌شد.

وی ادامه داد: تیم راه‌آهن با شناختی که علی دایی سرمربی تیم از آن پیدا کرده و با توجه به مالکان جدیدی که این تیم را در اختیار گرفته‌اند و مشکلات مالی این تیم برطرف شده روحیه بسیار مناسبی پیدا کرده و توانسته در فصل جدید بازی‌های بسیار خوبی انجام دهد زیرا روحیه این تیم بسیار بالا رفته است.

عبدی در ادامه به داوری دیدار این تیم برابر سپاهان اشاره کرد و افزود: داور در این دیدار تمام صحنه‌هایی که 50 – 50 بود را به سود تیم سپاهان سوت می‌زد و علی دایی هم به همین دلیل در کنار زمین به داور اعتراض می‌کرد و شما هم اگر یک بار دیگر فیلم بازی را ببینید متوجه حرف من می‌شوید.

وی در پایان گفت: امیدوارم روند نتایج خوب تیم راه‌آهن به همین صورت ادامه پیدا کند و بتوانیم در آینده هم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول