اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان:

قهرمانی لیگ از آن سپاهان است

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه قهرمانی لیگ را از آن خود می‌کنیم، گفت: گرفتن تک به تک وظیفه هر دروازه‌بانی است و اگر دروازه‌بان این موقعیت‌ها را بگیرد شاهکار نکرده است.

قهرمانی لیگ از آن سپاهان است

محمدباقر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: انتظار داریم که در بازی دربی برابر ذوب‌آهن بازی خوبی را به تماشا بگذاریم.

وی تاکید کرد: اگر در بازی‌های قبلی موقعیت‌های به دست آمده را تبدیل به گل می‌کردیم به طور حتم می‌توانستیم با نتیجه خوبی میدان را ترک کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان افزود: گرفتن موقعیت‌های تک به تک وظیفه هر دروازه‌بانی است و توپ‌هایی که در بازی با راه‌آهن هم من توانستم بگیرم کار بزرگی نیست و وظیفه هر دروازه‌بانی حراست از دروازه است.

وی در ادامه به خط دفاعی تیمش اشاره و تصریح کرد: بازیکنان خوبی در این پست داریم اما کمی در این خط ناهماهنگ عمل می‌کنیم که به مرور زمان و هر چه از زمان بازی‌های لیگ بگذرد بهتر می‌شویم و بازیکنان خط دفاعی ما می‌توانند هماهنگ‌تر عمل کنند.

صادقی گفت: بسیار امیدواریم تیم ما روند رو به رشد خود را حفظ کند و با ادامه روند فعلی بتواند باز‌ هم در پایان قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول