اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه پژوهش خراسان جنوبی مطرح شد

الکترونیکی‌ شدن ویزیت پزشکان در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امکان دریافت ویزیت از پزشکان و ارجاع به مراکز درمانی با دفاتر پیشخوان دولت و یا استفاده از اینترنت شخصی محقق می‌شود.

الکترونیکی‌ شدن ویزیت پزشکان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح الکترونیکی شدن ویزیت پزشکان سبب کاهش هزینه رفت و برگشت، خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و امکان ثبت سفارش غیرحضوری می‌شود.

وی افزود: همچنین در این طرح ارائه خدمات به مردم در روستاها بیشتر و مطلوب‌تر می‌شود و تاکنون طراحی نرم‌افزار آن 60 درصد پیشرفت داشته است.

*راه‌اندازی سامانه بازار مجازی خراسان جنوبی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین در شهریورماه سال جاری سامانه بازار مجازی استان نیز افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

گلرو با بیان اینکه این سامانه توسط دفتر فناوری اطلاعات استانداری راه‌اندازی شده است، افزود: هدف از افتتاح این سامانه کمک به گسترش خدمت‌رسانی و توسعه اقتصادی استان توسط نیروهای بومی است.

وی تصریح کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی باید ملزومات مورد نیاز خود را از طریق این سامانه خریداری کنند و اگر خریدی توسط دستگاهی بدون استعلام از این سامانه از خارج استان صورت گیرد به منزله تخلف مالی محسوب می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: توسعه استان و حمایت از صنعتگران استانی از دیگر اهداف این طرح است.

گلرو از ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای طرح سنجش تکریم ارباب‌رجوع خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های برتر در این حوزه در جشنواره ملی شهید رجایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 10 خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت الکترونیک به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود و آنها موظف هستند برابر الزام قانونی در واگذاری این خدمات اقدام کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز استان به انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی منطبق بر مزیت‌های استان در راستای رشد اقتصادی است.

گلرو اعتبار پژوهشی سال گذشته استان را یک‌ میلیارد و 187 میلیون و 937 هزار و 400 تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول