اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد خواستار شد

راه‌اندازی بخش چشم‌پزشکی بیمارستان ارس پار‌س‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد خواستار راه‌اندازی بخش چشم‌پزشکی بیمارستان ارس این شهرستان با توجه به مراجعات متعدد شد.

راه‌اندازی بخش چشم‌پزشکی بیمارستان ارس پار‌س‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی ظهر امروز در نشست با سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد با وسعت فعلی نیازمند گسترش خدمات بهداشتی و درمانی است که بر همین اساس ما خواستار تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان ارس به ویژه بخش چشم پزشکی آن هستیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان ارس قطب درمانی منطقه پارس‌‌آباد است، افزود: با توجه به آمار بالای بیمه‌شدگان اصلی و تبعی تأمین اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد و رشد روز افزون مراجعان به بیمارستان ارس، فعالیت شبانه‌روزی داروخانه این بیمارستان ضروری به نظر می‌رسد.

فرماندار پارس‌آباد در ادامه بر فعال‌سازی ظرفیت خالی بیمارستان ارس این شهرستان، وابسته به تأمین اجتماعی تأکید کرد.

این مسئول بیان داشت: شهرستان پارس‌آباد با وجود رشد و ترقی در بسیاری از زمینه‌ها، در حوزه درمان مورد بی‌مهری و کم توجهی قرار گرفته است.

کریمی احداث بیمارستان 120 تختخوابی را از دستاوردهای بزرگ سفرهای استانی هیئت دولت عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از آن، بخش اعظمی از کمبودهای این شهرستان مرزی در حوزه بهداشت و درمان مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در این نشست اظهار داشت: افراد زیر پوشش تأمین اجتماعی، هم اکنون از طریق 14 شعبه دائم و سیار در سطح استان خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند.

یدالله رستگار یادآور شد: در حال حاضر در دو حوزه درمان و بیمه حدود 45 نوع خدمات به مردم ارائه می‌شود.

این مسئول بیمارستان‌های سبلان در اردبیل و ارس در پارس‌آباد را از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی اعلام و گفت: در تلاش هستیم با تجهیز این بیمارستان‌ها به امکانات پیشرفته پزشکی و درمانی، سطح خدمات آن‌ها را ارتقاء دهیم.

وی به ضرورت کیفی‌بخشی خدمات پزشکی و درمانی در بیمارستان ارس پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: این بیمارستان به صورت رسمی 44 تخت ولی عملاً با 57 تخت فعال در خدمت بیمه شدگان است.

رستگار همچنین از راه اندازی بخش چشم پزشکی بیمارستان ارس پارس‌آباد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: تأمین نیروی انسانی متخصص در رشته‌های مختلف، از نیازهای مهم بیمارستانهای تأمین اجتماعی استان است که با تحقق آن بخش اعظمی از مشکلات و کمبود‌های حوزه درمان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول