اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس رتبه‌بندی جهانی وبومتریک

سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوم شد

خبرگزاری فارس: سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس آخرین رتبه‌بندی جهانی وبومتریک، با یک رتبه ارتقا، بین تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مقام دوم دست یافت.

سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عموی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس شورای وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مورد گفت: در آخرین رتبه‌بندی جهانی وبومتریک که یکی از معتبرترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های سراسر جهان محسوب می‌شود، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارتقای یک رتبه بین تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به رتبه دوم دست یافت.

وحید عماد افزود: این رتبه‌بندی هر شش ماه یک‌بار انجام می‌‌شود که در رتبه‌بندی پیشین، دانشگاه علوم پزشکی شیراز بین تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه سوم را داشت و طی شش ماه گذشته با ارتقای شاخص‌ها موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

وی اظهار داشت: در این رتبه‌بندی دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه اول و دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، اصفهان و تبریز به ترتیب پس از شیراز، رتبه‌های سوم تا پنجم را کسب کرده‌اند.

عماد بیان کرد: از سال 1387 با در دستور کار قرار گرفتن ارتقای رتبه این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی وبومتریک، شاهد ارتقای بیش از 2 هزار رتبه در این رتبه‌بندی بودیم.

رئیس شورای وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به مزایای استفاده از خدمات الکترونیک و جایگزینی آن با خدمت رسانی حضوری، شهروندان، اساتید و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه به نشانی www.sums.ac.ir از خدمات متنوع آموزشی، بهداشتی و درمانی به صورت الکترونیکی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول