اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

پزشکان بابلی برای ویزیت رایگان به مناطق محروم اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ماه مبارک رمضان پزشکان بابلی برای ویزیت رایگان به مساجد مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

پزشکان بابلی برای ویزیت رایگان به مناطق محروم اعزام می‌شوند

ابراهیم میکانیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: طرح 30 شب 30 مسجد، امسال با اعزام پزشکان برای ویزیت رایگان به مساجد مناطق محروم و غیرمحروم شهرستان بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای سومین سال متوالی در بابل اجرا می‌شود، افزود: طرح 30 شب 30 مسجد برای نخستین بار در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل اجرا شده که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شده است.

میکانیکی بیان داشت: سال گذشته در این طرح 33 تیم پزشکی شامل 12 پزشک متخصص، 22 پزشک عمومی و 32 پرستار با تجهیزات کامل به همراه یک دستگاه آمبولانس خدماتی شامل معاینه و مشاوره پزشکی به 33 مسجد مناطق محروم اعزام شدند و برای 2 هزار و 200 نفر ویزیت رایگان انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: در سال جاری این طرح در 30 مسجد با 30 تیم پزشکی شامل 18 پزشک عمومی، 33 پزشک متخصص و 38 پرستار انجام شد که تاکنون 365 نفر بیمار ویزیت رایگان شدند.

وی، سهولت در تردد مردم مناطق محروم، ویزیت رایگان، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه‌داران را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

میکانیکی تصریح کرد: به دلیل رضایت‌مندی مردم بابل و درخواست‌های مکرر برای اجرای طرح 30 شب 30 مسجد این طرح دوباره با قوت بیشتری امسال برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل، بسیج جامعه پزشکی، اداره تبلیغات بابل و هئیت امنای مساجد به مدت 30 شب در مساجد مناطق محروم برگزار می‌شود.

میکانیکی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه برکات نزول قرآن است، افزود: روزه سبب سلامتی جسم و تزکیه روح انسان شده و شادابی خاصی به انسان می‌دهد، بنابراین روزه‌داران باید حرمت این ماه مبارک را نگه داشته و با روزه‌خواری در ملاعام حرمت این ماه را خدشه‌دار نکنند.

انتهای‌پیام/ش20./گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول